کد خبر : 929
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۵

فرماندار رشتخوار خبر داد؛

۲ طرح‌ نیمه‌تمام در رشتخوار تکمیل می‌شود

۲ طرح‌ نیمه‌تمام در رشتخوار تکمیل می‌شود
فرماندار رشتخوار گفت: استخر شنا و سایت اداری رشتخوار جزو پروژه‌های راکد عمرانی دولت‌های قبل در این شهرستان با عمر بیش از ۱۶ سال بود که همگی در دولت سیزدهم فعال شده است.

حسین باهوش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ اظهار کرد: استخر شنا رشتخوار بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این پروژه جزء پروژه‌های راکد عمرانی دولت‌های قبل در این شهرستان بوده که همگی در دولت سیزدهم فعال شده است.

فرماندار رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه استخر شنای رشتخوار از پروژه‌های اولویت‌دار این شهرستان بوده و جزو مطالبات مهم مردمی نیز بوده است، افزود: بیش از ۹ و نیم میلیارد تومان برای پروژه استخر شنای رشتخوار اعتبار اختصاص داده شده است و پروژه هم‌اکنون در دست پیمانکار می‌باشد.

باهوش با اشاره به بازدید روز پنج‌شنبه خود از وضعیت استخر شنای رشتخوار بیان داشت: طبق بازدید به‌عمل آمده مقرر شد، مشاور پروژه بعد از بازدید نظر خود را طی یک هفته اعلام کند و پیمانکار پروژه هم در ۴ ماه آینده پروژه را با توجه به اعتبارات موجود تکمیل کند.

آغاز روند تکمیل سایت اداری رشتخوار پس از ۱۶ سال

وی در ادامه با توجه به وضعیت سایت اداری این شهرستان و رکود بیش از ۱۶ ساله این طرح گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد تومان برای سایت اداری رشتخوار تخصیص پیدا کرد که از ۴ بلوک این پروژه فعلا یک بلوک آن در دست احداث است.

فرماندار رشتخوار در ادامه یادآور شد: امیدواریم به زودی بلوک‌های بعدی این پروژه نیز فعال و تکمیل این پروژه نیز به زودی آغاز شود.

استخر شنا و پروژه سایت اداری رشتخوار از جمله طرح‌های بزرگ شهرستان رشتخوار است، که مدت زمان طولانی برای تکمیل آن صرف شده و اکنون با فعال شدن این طرح‌ها امیدواری در بین مردم این شهرستان برای اتمام و بهره‌مندی استخر شنا و سایت اداری این شهرستان افزایش یافته است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.