کد خبر : 1509
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار خبر داد:

پایگاه جاده‌ای احمدآباد آستانه رشتخوار راه‌اندازی می‌شود

پایگاه جاده‌ای احمدآباد آستانه رشتخوار راه‌اندازی می‌شود
مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار گفت: مجوز افتتاح پایگاه جاده ایی احمدآباد آستانه صادر شده و انشاالله بزودی شاهد عملیاتی شدن این پایگاه خواهیم بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار در گفت‌وگو با خبرگار “چهل ماه نیوز” به ارائه عملکرد اورژانس ۱۱۵ این شهرستان در طرح امداد نوروزی  سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: در طی این طرح که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ صورت گرفت، تعداد ۲۱۰ مأموریت توسط پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری یک و دو شهر رشتخوار، پایگاه جاده ای (سنگان-باسفر)، پایگاه جاده ای سعدآباد و پایگاه جاده ای شهر جنگل انجام گردیده است.

مجتبی مریخی، افزود: از این تعداد ماموریت ۳۵ مورد حوادث ترافیکی بوده که از این تعداد ۲۹ مورد به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل، ۳ مورد رضایت شخصی، یک مورد لغو ماموریت از طرف دیسپچ و ۲ مورد درمان سرپایی ثبت گردیده است و علیرغم اینکه آمار ماموریت های ترافیکی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰درصد افزایش داشته است، خوشبختانه موارد منجر به فوت نداشته‌ایم.

وی در ادامه بیان داشت: حوادث غیر ترافیکی نیز ۱۷۵ مورد ثبت شده که از این تعداد مأموریت،  ۱۱۹ مورد جهت اقدامات تکمیلی به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شده است و تعداد ۳۱ مورد درمان سرپایی، ۱۷ مورد رضایت شخصی، ۳مورد عدم حضور بیمار، یک مورد لغو ماموریت از طرف دیسپچ و ۴ مورد هم متاسفانه فوتی ثبت گردیده است.

در پایان مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن تقدیر از تلاش مسئول و پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ بیان داشت: مجوز افتتاح پایگاه جاده ایی احمدآباد آستانه صادر شده و انشاالله بزودی شاهد عملیاتی شدن این پایگاه خواهیم بود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.