کد خبر : 1559
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۰۰

در گرامیداشت روز شورا مطرح شد؛

۲ بانده شدن مسیر مهمترین خواسته مردم رشتخوار

۲ بانده شدن مسیر مهمترین خواسته مردم رشتخوار
نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا در رشتخوار بر موضوع جاده‌ها به‌عنوان مهم‌ترین مطالبه مردمی در این شهرستان یادکردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهل ماه نیوز، نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا در رشتخوار بر موضوع جاده‌ها به‌عنوان مهم‌ترین مطالبه مردمی در شهرستان رشتخوار یادکردند و از مسئولان در وزارت کشور و شهرستان درخواست تسریع درترمیم و احداث باند دوم مسیر ترانزیتی رشتخوار به تربت‌حیدریه و رشتخوار به خواف را کردند.

رفع مشکلات جاده‌ای، در رشتخوار مهم‌ترین خواسته مردم است

حسن سالاری رئیس شورای شهرستان رشتخوار بعدازظهر روز گذشته در مراسم گرامیداشت روز شوراها در رشتخوار با درخواست از مسئولان شهرستان و ریاست حوزه راهداری رشتخوار و همچنین مسئولان وزارت راه خواستار تسریع و رفع مشکلات در حوزه راه‌ها ازجمله ۲ بانده شدن مسیر خواف، رشتخوار، تربت‌حیدریه و ترمیم آسفالت در این مسیرها شد و این موضوع را به‌عنوان یک خواسته عمومی در سطح شهرستان مطرح کرد.

تسریع در تکمیل قطعه ۷ کمربندی رشتخوار خواسته شهروندان است

محمد نجفی رئیس شورای شهر رشتخوار در مراسم روز گرامیداشت شوراها با اشاره به اینکه خواسته مردم امروز رسیدگی به وضعیت جاده‌ها می‌باشد، تکمیل قطعه ۷ کمربندی رشتخوار را یکی از موضوعات مهم و درخواست‌های شهروندان مطرح کرد و افزود:  باوجود قول‌های مسئولان در وزارت راه مبنی بر آغاز کار ۲ ماهه طرح همچنان اقدامی صورت نگرفته است.

وی در ادامه با انتقاد از معادن خواف نسبت به عدم تخصیص اعتبارات کمک مالی به شهرداری رشتخوار گفت: باوجود بضاعت کم شهرداری رشتخوار سهم شهرداری رشتخوار از معادن خواف هیچ است، جاده مرگ تاکنون جان چند صد نفر را در طی سال‌های گذشته گرفته و موضوع جاده امروز به‌عنوان یک مطالبه عمومی در شهرستان مطرح است.

نجفی در ادامه به طرح‌ها و پروژه‌های اجراشده در سال گذشته در شهر رشتخوار اشاره کرد و اظهار داشت: ۳۱ میلیارد هزینه اجرای پروژه‌های شهرداری رشتخوار در سال ۱۴۰۲ بوده است.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.