کد خبر : 1245
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

یادداشت:

حضور مردم، تلاش و کار جهادی مسئولان

حضور مردم، تلاش و کار جهادی مسئولان
محسن میرسعیدی، فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: امروز جوان نخبه ایرانی با حمایت‌های مسئولان می‌تواند در دل یک روستا حتی کارآفرینی کنند و چرخه تولید را از پایین‌ترین سطح به بالاترین سطح موجود در کشور برساند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چهل ماه نیوز، یکی از مؤثرترین ویژگی‌های انقلاب شکوهمند اسلامی پای‌کار بودن مردم و حضور همیشگی مردم درصحنه‌های گوناگون بوده است،  بار دیگر مردم ایران در یازدهم اسفندماه با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی، مهر تأییدی دیگر بر ارادت، عشق و علاقه خود به‌نظام جمهوری اسلامی ایران و حمایت از انقلاب به نمایش گذاشتند، طوری که با این حضور تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

آنچه مردم امروز به آن بیشتر از پیش آگاه هستند، شناخت دشمن، دسیسه‌های آنان برای لطمه به‌نظام و انقلاب است،  استفاده از ظرفیت‌های مختلف ازجمله فضای مجازی و استفاده از امکانات و هزینه‌های هنگفت در تولید محتوای بخشی از مأموریت‌های دشمنان طی سال‌های اخیر برای کاهش میزان علاقه‌مندی مردم به‌نظام و انقلاب بوده است.

 

اما مردم امروز با بصیرت کامل تمام ترفندها را شناسایی و در عمل به‌خوبی خنثی می‌کنند،  جنگ اقتصادی تمام‌عیار دشمن را می‌شناسند و می‌دانند هدف دشمن از تحریم‌های گوناگون اقتصادی تنها باهدفی مشخص برای ناامید کردن آن‌ها و روی خوش‌نشان دادن به دشمن است.

اکنون زمان عبور از پیچ‌های تاریخی و حساس کشور است که به حول قوه الهی یکی پس از دیگر در حال رقم خوردن است و به‌زودی با عبور از این پیچ‌ها پیروزی نهایی از آن ملت و مردم ایران اسلامی است،

 

امروز ایران توانمند جایگاهی بزرگ در عرصه‌های بین‌المللی دارد و آن به‌واسطه تکیه‌بر توان داخلی طی سال سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش و فداکاری نخبگان و افراد توانمند طی ده‌ها پس از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی امروز به‌دست‌آمده است.

امروز در شرایط و مشکلات موجود در حوزه اقتصاد و باوجود سرمای شدید و بارش برق در بیشتر نهاد کشور اما حماسه دیگر با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در سرتاسر کشور رقم خورد.

این نشان از اعتماد و بصیرت مردم در شرایط حساس کنونی دارد، اعتمادی که به‌واسطه شرایط و مشکلات فعلی موجود در حوزه‌های مختلف اقتصادی همچنان بین مردم،  نظام و انقلاب پابرجاست.

اما در این میان وظیفه مسئولان چیست یکی از ‌مهم‌ترین خواسته‌های مردم تلاش مسئولان علی‌الخصوص نمایندگان راه‌یافته به مجلس برای وضع قوانین بهتر و تلاش برای شرایط ایدئال برای جوانان اشتغال، کارآفرینی، درآمدزایی در سرتاسر میهن اسلامی است.

امروز جوان نخبه ایرانی با حمایت‌های گوناگون و امکانات اولیه می‌تواند در دل یک روستا حتی کارآفرینی کنند و چرخه تولید را از پایین‌ترین سطح به بالاترین سطح موجود برساند، و این تنها با توجه به روستاهای توجه به نخبگان و توجه به کارآفرینان رقم خواهد خورد.

این روزها وعده‌های گوناگونی در شعار‌های نامزدهای انتخاباتی در شهر و روستاها به مردم  و علی‌الخصوص افراد راه‌یافته به مجلس شنیده شد، مردم آمدند تا بگویند ما هستیم، همیشه هستیم و خواهیم ماند، اما مسئولان باید در این مسیر تلاش کنند و با خدمت بی‌منت و صادقانه مسیری برای افزایش امیدواری‌ها به وجود آورند.

انشالله که امروز بت راه‌یابی این عزیزان به مجلس شاهد کار جهادی، تلاش مضاعف و دفاع از حق مردم برای ایرانی آباد باشیم.

انتهای یادداشت/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.