کد خبر : 405
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۷

یادداشت؛

دست‌ و‌ پا زدن برای زنده نگاه داشتن اسرائیل

دست‌ و‌ پا زدن برای زنده نگاه داشتن اسرائیل
با اجرای عملیات طوفان‌الاقصی آسیب رساندن به دشمن به یک باور قلبی در دل فلسطینیان و جبهه مقاومت تبدیل شده و دشمن همه توانش در برابر این اراده و عزم از کار افتاده است.

 

به گزارش چهل ماه نیوز، یکی از موضوعاتی که در چند روز اخیر بسیار در سرتاسر دنیا پیچیده و نگاه‌های زیادی را متوجه خود کرده است، موضوع و قضیه فلسطین است، آنچه بعد از جریان عملیات طوفان الاقصی عملیات اعجاب انگیز جبهه مقاومت شکل گرفته باعث شد تا تمامی نگاه‌ها به سمت فلسطین باشد، و موضوعی که فلسطین و جبهه مقاومت چطور، چگونه این‌چنین ضربه مهلکی را به رژیم صهیونستی وارد کرد، دشمنان را مات و مبهوت کرد.

اجرای عملیات طوفان الاقصی در نوع خود بی‌نظیر بود و این موضوع باعث شد تا آنچه دشمن از خود توسط غول‌های رسانه‌ای در دنیا ساخته بود، با این عملیات هوشمندانه و قدرتمندانه در هم شکسته شود و خاری و خفت رژیم غاصب صهیونیستی را به دنبال داشته باشد.

القای ابر قدرت بودن پوشالی با استفاده از رسانه‌ها

 

در طی سالیان گذشته رژیم غاصب صهیونیستی پیوسته تلاش کرد، با استفاده از ابزار رسانه قدرت خود را خیلی بیشتر از آنچه هست، به دنیا نشان دهد، آنها سخن از غیر قابل نفوذ بودن گنبد آهنین میزدن، اسرائیلی‌ها مدعی بودند که قدرتمندترین اطلاعات دنیا موساد را در اختیار دارند، اما آنچه در واقعیت به دید مردم جهان گذاشته شد، هیمنه توخالی و پوشالی اسرائیل بود که با یک عملیات تمام آنچه از خود با رسانه‌ها ساخته بودند در کمتر از چند ساعت نابود شد.

ترمیم شکست و جبران این بی‌آبرویی برای اسرائیل و آمریکا بسیار گران تمام شد، آنها خود پی بردند که چقدر آسیب پذیرند و در مقابل دست برتر یعنی قدرت خداوند متعال و ایمان مسلمانان اراده آنها شکست خورده رو به زوال و در حال نابودی است.

دست و پا زدن آمریکا برای سرپا نگاه داشتن اسرائیل

 

آمریکایی‌ها در تلاشند تا با حضور خود و افسران خود در شرایط جنگی رژیم غاصب صهیونیستی در کنار آنها حضور پیدا کرده و از نزدیک راهبری این جنگ را بر عهده بگیرند و این خود یعنی یک شکست دیگر که اسرائیلی که مدعی بود توان و قدرت بسیار زیادی در منطقه دارد، اکنون با ناتوانی تمام افسران و نیروهای آمریکایی و دیگر کشورها کمک می‌گیرند.

شکست برای آنها شکستی غیر قابل جبران و غیر قابل ترمیم است و این شکست سرآغازی برای پیروزی بزرگ در جبهه مقاومت و مسلمانان است، این در واقع داشتن روحیه و ایمان و اعتقاد ما می‌توانیم است، که آنها آن را باور کرده و به آن رسیده‌اند و همین کفایت می‌کند که دشمن بزدل و ترسو از این روحیه از این از خود گذشتگی‌ها هراس دارد، آنچه پیروزی را نصیب جبهه مقاومت و مسلمانان می‌کند، دست برتر یعنی امدادهای الهی و در ادامه عزت نفس شجاعت و افزایش توان جبهه مقاومت بوده است.

پیروزی جبهه مقاومت نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و اسرائیل در حال نابودی و از هم گسیستن است.

معادلات دنیا در حال تغییر است، با اجرا موفق عملیات طوفان‌القصی امروز آسیب رساندن به دشمن با یک باور قلبی در دل فلسطینیان و جبهه مقاومت تبدیل شده و دشمن همه توانش در برابر این اراده و عزم از کار افتاده است.

نگاه و اعتقاد به توان جبهه مقاومت یعنی پیروزی

 

امروز باید تمام مسلمانان در دفاع از مظلومیت فلسطین به پا بخیزند و با تمام توان و اعتقاد و باور امید‌آفرینی کنند، روحیه مقاومت و پیروزی را گشترش دهند و در جنگ نابرابر سلاح و نرم دشمنان، هر مسلمان در هر گوشه دنیا یک رسانه باشند و واقعیت چهره رژیم کودک‌کش اسرائیل را برای همه مردم دنیا نمایان کنند، روحیه دستان خالی و سنگ جبهه مقاومت را به موشک و نفوذ و جنگ تن به تن کشاند، آن هم توان و تکیه بر ظرفیت‌های داخل این یعنی پیروزی با این روحیه و امید‌آفرینی نزدیک است.

نویسنده: محسن میرسعیدی

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.