کد خبر : 1538
تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۴۳

مدیر آموزش‌وپرورش رشتخوار خبر داد:

رقابت ۶۴۴ داوطلب رشتخواری در نوبت اول کنکور

رقابت ۶۴۴ داوطلب رشتخواری در نوبت اول کنکور
مدیر آموزش‌وپرورش رشتخوار گفت: بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز رشتخواری به رقابت در کنکور سراسری نوبت اول در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ پرداختند.

حسین حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل مه نیوز»؛ با بیان اینکه ۶۴۴ داوطلب شهرستان رشتخوار به رقابت در کنکور سراسری امسال در روزهای پایانی هفته گذشته پرداختند، اظهار کرد: بزرگ‌ترین رقابت علمی کشور تحت عنوان کنکورسراسری در روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه به مدت ۲ روز در شهرستان رشتخوار برگزار شد.

وی بابیان اینکه  با توجه به حساسیت برگزاری کنکور، بالغ‌بر ۱۰۰ نفر وظیفه اجرا و نظارت بر روند برگزاری کنکور سراسری را در ۲ حوزه برگزاری بر عهده داشتند، تصریح کرد: داوطلبان بعد از قرار گرفتن کارت‌های ورود به جلسه در سایت سنجش می‌توانستند برای رفع نواقص کارت‌های خود به محل کارشناسی سنجش اداره آموزش‌وپرورش مراجعه نمایند.

وی در ادامه اذعان کرد: باوجود دانش آموزان مستعد و علاقه‌مند و پتانسیلی که در شهرستان وجود دارد، برنامه‌ریزی جامع و دقیق برای برگزاری آزمون سراسری انجام‌شده است.

حیدری با اشاره به اینکه اولیا و همچنین دانش آموزان نباید هیچ دغدغه‌ای در جهت برگزاری کنکور در شهرستان و سایر آزمون‌ها کشوری داشته باشند، عنوان کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه‌بهتر کنکور سراسری در شهرستان رشتخوار همراه با آرامش روحی و فکری اندیشیده شده بود.

وی بابیان اینکه مجموعه آموزشی دبیرستان محدثه و دبیرستان شبانه‌روزی امام خمینی(ره) و تالار فرهنگیان برابر برنامه زمان‌بندی در کارت ورود به جلسه برای برگزاری آزمون سرتاسری پیش‌بینی‌شده بود، یادآور شد: از تعداد ۶۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در کنکور سراسری امسال ۳۴۴ نفر زن و ۳۰۰ نفر مرد بودند.

مدیر آموزش‌وپرورش رشتخوار همچنین با اشاره به اینکه تمام حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در شهرستان رشتخوار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ آرامش از ساعت ۶:۳۰ صبح پذیرای داوطلبان بودند، تصریح کرد: از دستگاه‌های اجرایی که در خصوص برگزاری این آزمون نهایت همکاری را با مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان داشته‌اند تا فرزندان ما در آرامش و با خیالی آسوده آزمون خود را سپری کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای خبر/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.