کد خبر : 816
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

امام جمعه رشتخوار:

نفس‌های مصنوعی علاجی برای نجات اسرائیل نیست

نفس‌های مصنوعی علاجی برای نجات اسرائیل نیست
امام جمعه رشتخوار گفت: امروز دادن تنفس مصنوعی به رژیم غاصب صهیونیستی توسط آمریکا و حامیان غربی تنها برای مدت زمان کوتاهی کارگشا خواهد بود و به زودی نابودی این رژیم انشالله رقم می‌خورد.

به گزارش چهل‌ماه‌نیوز، حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب ع با گرامیداشت هفته ثبت احوال، ضمن ابراز خرسندی از بیشترین انتخاب اسامی ائمه و اسامی دینی در شهرستان برای نوزدان توسط خانواده‌ها، گفت: اثر و تاثیر رسانه می‌تواند سبک زندگی ما را تغییر دهد، باید مراقب باشیم، برای نام‌گذاری فرزندان باید به مساجد و دین اتکا کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید از بروز طلاق و ناهنجاری در جامعه جلوگیری کرد، اذعان داشت: یکی از مشکلات ما در بحث کودک همسری است که بسیار این معضل درد‌آور است، که در برخی از روستاها ما هم در حال صورت پذیرفتن است، باید مراقب بود که این موضوع چقدر آسیب به دنبال دارد.

امام جمعه رشتخوار با اشاره به اینکه امروز یکی از علت‌هایی که جامعه به فساد کشیده می‌شود، برخی باورها و اعتقادات غلط است، یادآور شد: سن قانونی ازدواج در کشور از ۱۳ سال به بالاست، امام متاسفانه برخی از خانواده‌ها به دنبال دور زدن سن قانونی در ازدواج هستند.

حجت الاسلام جهانشیری در ادامه با تقدیر از زحمات حجت الاسلام آذرشیب رئیس پیشین  اداره تبلیغات اسلامی و تبریک انتخاب حجت الاسلام ولایی به عنوان مسئول جدید اداره تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌ها انتصاب جدید را تبریک گفت.

وی همچنین در ادامه با تقدیر از حضور حماسی و میزبانی گرم مردم شهر و روستاهای رشتخوار از پیکر مطهر شهید گمنام، بیان داشت: این حضور نشان از ولایی بودن و عشق و ارادت مردم شهرستان رشتخوار به شهدا است.

امام جمعه رشتخوار در ادامه با اشاره به نبرد جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی، بیان داشت: حزب‌الله و انصار‌الله دو جبهه مهم در حمایت از مردم فلسطین هستند، امروز این عزیزان در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند و جواب دندان‌شکنی به نتانیاهو و مشت محکمی بر دهان آنها می‌زنند.

وی به نقش دشمن در سرپا نگه داشتن پایه‌های رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: امروز دادن تنفس مصنوعی به رژیم غاصب صهیونیستی توسط آمریکا و حامیان غربی تنها برای مدت زمان کوتاهی کارگشا خواهد بود و به زودی نابودی این رژیم انشالله رقم خواهد خورد.

خجت الاسلام جهانشیری تصریح کرد: آنها باید بدانند جبهه مقاومت از عراق، سوریه، لبنان، یمن و… پیوسته در صحنه هستند، اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند این جبهه مقاومت است که در مقابل جنایات رژیم غاصب ایستادگی خواهد کرد.

انتهای حبر/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.