کد خبر : 747
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

امام جمعه رشتخوار:

مسئولان در احداث باند دوم خواف، تربت‌حیدریه استاندارد‌‌‌‌‌‌سازی جاده را رعایت کنند

مسئولان در احداث باند دوم خواف، تربت‌حیدریه استاندارد‌‌‌‌‌‌سازی جاده را رعایت کنند
امام جمعه رشتخوار گفت: مسئولان برای احداث باند دوم خواف، رشتخوار، تربت‌حیدریه استانداردهای لازم را رعایت کنند، و بین دو باند فاصله لازم رعایت شود.

 

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهل ماه نیوز، حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب (ع) شهر رشتخوار با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، این دو عنصر مهم باید در وظیفه‌شناسی و عمل به وظیفه خود سنگ تمام بگذارند.

 

وی در ادامه همین مطلب یادآور شد: ورود در موضوع جهاد تببین باید سرلوحه کار و تلاش دانشگاهیان و حوزویان در کشور باشد، جوانان و نوجوانان ما امروز اگاهی زیادی از وضعیت ندارند، از تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی ما آگاهی ندارند، خیلی آگاهی ندارند که این انقلاب ما با چه سختی و دشواری به ثمر رسیده است، وظیفه ماست که با تلاش و کار در راستای جهاد تبیین امروز روشنگری کنیم.

 

وی با اشاره به موضوع فلسطین و غزه با اشاره به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل غاصب هنوز دست از جنایات خود برنداشته است، اسرائیلی که امروز با تنفس مصنوعی زندگی می‌کنند، امروز با دلداری روسای جمهور آمریکا و وزاری کشورهای غربی طی مسیر می‌کند، اما نمی‌دانند، پایان این مسیر ظلم و ستم و خون شهدا گریبان‌گیر و پایان راه این رژیم کود‌‌کش خواهد بود.

 

امام جمعه رشتخوار در ادامه تصریح کرد: امروز خون شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت باعث روشنگری در سرتاسر جهان اسلام شده و مسلمانان می‌دانند باید در مقابل دشمن تا دندان مسلح با همبستگی و اتحاد مقاومت کنند، تا اسرائیل غاصب از سرزمین‌های اشغالی خارج شود.

 

حجت‌الاسلام جهانشیری همچنین در رابطه با موضوع جاده که به عنوان یکی از مسائل مهم منطقه است، اذعان داشت: مسئولان حالا که تلاش برای احداث باند دوم را در دستور کار دارند، سعی کنند، استانداردهای لازم را رعایت کنند، و بین دو باند فاصله باشد، چرا که نزدیکی دو باند به یکدیگر و عبور مرور در شب و مزاحمت نور ماشین‌ها در آینده می‌تواند، باعث بروز حوادث مختلفی باشد.

 

انتهای خبر(

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.