کد خبر : 652
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۱۵

دبیر رویداد لیگ جت در رشتخوار خبر داد؛

رقابت ۲۰۰ دانش‌آموز رشتخواری در رویداد لیگ جت

رقابت ۲۰۰ دانش‌آموز رشتخواری در رویداد لیگ جت
دبیر رویداد لیگ دانش‌آموزی جهاد تبیین در رشتخوار گفت: ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در قالب ۴۰ گروه در رقابت لیگ جت (جهاد تبیین) در رشتخوار شرکت کردند.

جعفر رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل‌ماه‌نیوز»؛ از برگزاری رویداد لیگ جت در شهرستان رشتخوار خبر داد و اظهار داشت: مسابقات لیگ جت با حضور بیش ‌از ۲۰۰ دانش‌آموز در سطح شهرستان رشتخوار برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رویداد دانش‌آموزان در قالب ۴۰ تیم در دو گروه دختران و پسران با هم رقابت دارند، افزود: در این رویداد دانش‌آموزان با نحوه تحلیل پیام‌های و محتواهای تولید شده در فضای مجازی آشنا و محوریت جهاد تبین را در دستور کار خود دارند.

دبیر رویداد لیگ دانش‌آموزی جهاد تبیین در رشتخوار با تأکید بر اینکه گروه‌های سه تا پنج‌نفره در مدارس تشکیل و آزمون‌های فردی و گروهی از کتاب‌های یک ون شبهه و اکسیر برای پسران و کتاب‌های گل‌پوش و اکسیر برای دختران برگزار شد، تصریح کرد: نتایج رویداد و نفرات برتر به زودی و پس از داوری بوم‌ها اعلام و تیم‌های برتر در بخش خواهران و برادران تشویق خواهند شد.

رضایی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان در این رویداد با نحوه تحلیل و پایش پیام‌های فضای مجازی ارتقا سواد رسانه را کسب می‌کنند، افزود: مهم‌ترین پیام و نتیجه این رویداد قطعا افزایش سطح سواد رسانه در دانش‌آموزان است، آنچه دشمن تحت عنوان جنگ نرم برای تسلط بر اذهان برنامه‌ریزی کرده قطعا با روشنگری و برگزاری اینگونه کارهای تیمی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.