کد خبر : 615
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۱۷

با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛

مدرسه خیرساز دو کلاسه در احمدآباد آستانه رشتخوار افتتاح شد

مدرسه خیرساز دو کلاسه در احمدآباد آستانه رشتخوار افتتاح شد
صبح امروز با حضور مدیر کل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، خیر مدرسه‌ساز و جمعی از مسئولان مدرسه ۲ کلاسه خیرساز در روستای احمد‌آباد آستانه افتتاح شد.

به گزارش چهل‌ماه‌نیوز، صبح امروز با حضور صالحانی مدیر کل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، فرماندار رشتخوار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، خیر مدرسه‌ساز و جمعی از مسئولان مدرسه ۲ کلاسه خیرساز در روستای احمد آباد آستانه افتتاح شد.

شهریار صالحانی مدیر‌کل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در این مراسم گفت: خیرین مدرسه‌ساز عاشق ساختن مدارس هستند، هر خیری با یک بار ورود در عرصه مدرسه‌سازی به واسطه لذت معنوی آن دست‌بردار از ساخت مدرسه‌های بعدی نیست.

حسین حیدری مدیر آموزش و پرورش رشتخوار نیز از  زحمات خیر مدرسه‌ساز تقدیر و این اقدام را ارزشمند عنوان کرد.

خدیجه نیزاری خیر مدرسه‌ساز و رئیس شورای بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور لذت لبخند دانش‌اموزان را توصیف‌ناشدنی دانست و افزود: ساخت مدرسه توفیقی است که خداوند متعال نسیب ما کرده و اکنون گروهی از بانوان در این بخش برای خدمت به حوزه تعلیم و تربیت فعال و در حال خدمت‌رسانی هستند.

فرماندار رشتخوار ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند خیر مدرسه‌ساز، گفت: در دولت سیزدهم در خراسان رضوی طی امسال حدود ۱۳۵۰ کلاس درس جدید ساخته شده است، که جای تقدیر دارد، ۲۰ مدرسه در رشتخوار هم اکنون نیازمند بازسازی هستند و باید تلاش انشالله بر این باشد، که فضای آموزشی فرسوده که عمر مفید آن تمام شده در کوتاه‌ترین زمان بازسازی شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.