کد خبر : 464
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

فرمانده سپاه رشتخوار خبر داد؛

اجرای ۱۰۰ ویژه برنامه در گرامیداشت هفته بسیج در رشتخوار

اجرای ۱۰۰ ویژه برنامه در گرامیداشت هفته بسیج در رشتخوار
فرمانده سپاه رشتخوار گفت: بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در حوزه‌های مختلف در بزرگداشت هفته بسیج در سطح شهرستان رشتخوار پیش‌بینی شده است.

حمیدرضا نامور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «چهل ماه نیوز»، با اشاره به اینکه هفته بسیج مزین به شعار “بسیج امید، ملت ایران است” گفت: افتخار همه ما این است که بسیجی هستیم و باید پیوسته تلاش کنیم، در مسیر شایستگی‌ها و اخلاص بسیجیانی که در طول دوران انقلاب اسلامی بودند، قدم برداریم.

نامور در ادامه افزود: بیش از ۱۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف در بزرگداشت هفته بسیج در سطح شهرستان رشتخوار پیش‌بینی شده است، یکی از این برنامه های مهم دیدار بسیجیان سطح کشور و چند نفر از بسیجیان منتخب شهرستان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، ضمنا این برنامه همزمان بصورت ویدئو کنفرانس برای بیش از ۱۰ میلیون بسیجی در سطح کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد: از برنامه های شاخص این هفته می‌توان به برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان در صبحگاه مشترک بسیج، تقدیر از بسیجیان نمونه و برتر در سطح شهرستان، برگزاری برنامه ویژه لیگ جت یا “جهاد تبیین” در سطوح و اقشار مختلف مردم خصوصا دانش آموزان، برگزاری میز خدمت و نشست‌های بصیرتی، غبارروبی گلزار شهداء و دیدار با خانواده‌های معزز شهداء و ایثارگران را نام برد.

قابل ذکر است، برگزاری یادواره شهداء، همایش و گردهمایی خانواده های کارمندان بسیجی، برگزاری برنامه های مختلف متناسب با هفته بسیج در سطح شهرها و روستاها، برگزاری نشست های بصیرتی با جوانان بسیجی، فضاسازی محیط های شهری و روستایی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری برنامه دهگردشی و دیدار مردمی، برگزاری برنامه های فرهنگی در سطح ادارات و دستگاه ها و … گوشه ای از برنامه های مختلفی است که در هفته گرامیداشت بسیج برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.