کد خبر : 344
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

فرماندار رشتخوار:

هدف ستاد مدیریت بحران، احصاء مشکلات و موانع و ارائه بهترین راه‌حل برای حل آن است

هدف ستاد مدیریت بحران، احصاء مشکلات و موانع و ارائه بهترین راه‌حل برای حل آن است
فرماندار رشتخوار، گفت: هدف از برگزاری ستاد مدیریت بحران، احصاء مشکلات و موانع و ارائه بهترین راه حل برای حل مسائل و در نهایت خدمات‌رسانی در زمان وقوع حوادث است.

به گزارش چهل ماه نیوز،  حسین باهوش فرماندار رشتخوار صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان، گفت: هدف از برگزاری ستاد مدیریت بحران، احصاء مشکلات و موانع و ارائه بهترین راه حل برای حل مسئله می باشد.

حسین باهوش در ادامه مطلب عنوان کرد: ستاد مدیریت بحران جزء جلساتی است که بصورت فصلی و گاهی اوقات برابر شرایط بحرانی موجود برگزار می شود.

وی با اشاره به این موضوع که نقاط حادثه خیز و بحران زا در ستاد مدیریت بحران مطرح و با تبادل نظر و ارائه راهکار مناسب رفع گردد، یادآور شد: با توجه به اینکه به فصول سرد سال نزدیک می شویم و با عنایت به سوابق سال های گذشته باید مخاطرات و چالش های موجود در شهرستان شناسایی و برطرف شود.

باهوش خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم امسال در حوزه سوخت رسانی در فصول سرد مشکلاتی ایجاد شود، باید این آمادگی را داشته باشیم تا با بستر سازی مناسب در دستگاه ها، واحدها و صنوف حساس و حیاتی از سوخت جایگزین استفاده کنیم و کمبودهای احتمالی را جبران نماییم.

 

وی در این جلسه تاکید داشت: دستگاه های اجرایی و خدماتی آمادگی کامل را برای استفاده از سوخت جایگزین داشته باشند تا در زمان وقوع بحران سطح خدمات دهی کاهش پیدا نکند.

گفتنی است بررسی مشکلات آبگرفتگی پل راه آهن روستای سعادت آباد، بهسازی جاده روستای دریز، رسیدگی به مشکلات ریختن زباله ها در حاشیه محورهای شهری و روستایی، رسیدگی به مشکلات خاکبرداری در باند دوم محور رشتخوار- تربت حیدریه، بازگشایی مسیر روان آب ها، سیلاب ها و بازگشایی دهانه پلهای محور رشتخوار، بسترسازی لازم برای استفاده از سوخت جایگزین در واحدها و صنوف خدماتی، بازگشایی مسیر کانالها و جداول و پلها در داخل و محدوده های شهری و روستایی، بررسی و رسیدگی به مشکل ورود سیلاب به ناحیه صنعتی شهرستان و … از مهم ترین موضوعاتی بود در که در حاشیه این جلسه مطرح شد.

 

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.