کد خبر : 341
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

مولوی حسینی:

مظهر قدرت هر کشور، هر قوم و یا هر امتی تنها “وحدت” است

مظهر قدرت هر کشور، هر قوم و یا هر امتی تنها “وحدت” است
امام جماعت مسجد م‍ژن آباد خواف گفت: دشمن امروز با برنامه‌ریزی در یک جنگ مخفی و از طریق رسانه‌های خود شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های ماهواره‌‌ای به دنبال نفوذ بر اذهان و ایجاد اختلاف بین شیعیان، اهل سنت و مسلمانان است.

به گزارش چهل ماه نیوز، مولوی سید حسام‌‌الدین حسینی، امام جماعت مسجد م‍ژن آباد خواف صبح امروز همزمان با آغاز هفته وخدت در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: دشمن از هر کانالی و از هر راهی که وارد شده است، نتوانسته است ضربه به نظام اسلامی ما وارد کند، امروز دشمن آمده هم امنیت هم وحدت و هم حجاب ما را مورد هجمه قرار داده است و تیر دشمن به سمت این سه موضوع است و تلاش می‌کند که به نحوی اخوت و برادری بین برادران اهل سنت و اهل تشیع را به نحوی برهم بزند.
وی با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات مهمی که ما در منطقه امروز شاهد آن هستیم، امنیت مثال نازدنی ما است، بیان داشت: تلاش دشمن این است که منطقه ما را ناامن کند، امروز باید ما هوشیار باشیم مظهر قدرت هر کشور یا هر قوم و یا هر امتی فقط وحدت است.
وی در تکمیل مطلب، اظهار داشت: اگر وحدت خود را ما امروز حفظ کردیم، همانطور که کشور ما در طول ۴۴ سال از گذشت از انقلاب اسلامی سربلند و سرافراز به راه خود ادامه می‌دهد، با وحدت این سرافرازی و سربلندی همچنان ادامه خواهد داشت.

جنگ نرم و هدف دشمن از جنگ مخفی ضربه زدن به اتحاد مسلمانان است

مولوی حسینی در ادامه با اشاره به جنگ نرم و هدف دشمن از جنگ مخفی، اظهار داشت: دشمن امروز با برنامه‌ریزی در یک جنگ مخفی و از طریق رسانه‌های خود شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های ماهواره‌‌ای به دنبال نفوذ بر اذهان و ایجاد اختلاف بین شیعیان و اهل سنت و مسلمانان است، باید با بصیرت و برنامه نسبت به مسائل مختلف برخورد کنیم.
امام جماعت مسجد م‍ژن آباد خواف در ادامه تصریح کرد: امت ما و کشور ما و مردم ما مردم بصیری هستند و نسبت به موضوعات مختلف با آگاهی کامل ورود می‌کنند و هرگونه توطئه و نقشه دشمن را با آگاهی کامل شناخت داشته و می‌شناسند، اگرچه که سختی و مشکلات در هر کشوری وجود دارد و در کشور ما به واسطه تحریم‌ها به واسطه ظلم‌هایی که دشمن نسبت به نظام و انقلاب ما و مسلمانان داشته این موضوع تا حدی وجود دارد ولی این هم باز برمی‌گردد به دشمنی‌های دشمن که با تحریم به دنبال به زانو درآوردن مردم ما نظام ما و انقلاب ماست که با توکل به خداوند این را هرگز نخواهد دید.
تفرقه عامل بروز شکست در بین مسلمانان است
وی با تاکید بر آیات قرانی که تفرقه عامل بروز شکست در بین مسلمانان می‌شود، یادآور شد: آیه کریمه قرآن است “وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا ” که اگر تفرق باشد، یقیناً بدانید که شکست نصیب ما خواهد شد، اگر وحدت و انسجام باشد باعث پیشرفت خواهد شد که این را هم خود قرآن به آن اشاره کرده است.
مولوی حسینی به تحرکات دشمن در بستر فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد و افزود: امروز اگر ما کاری کردیم، که دشمن از رسانه‌های مختلف مثل شبکه فاسد اسرائیلی ایران اینترنشنال  ما را دعوت کرد، بدانید که ما توپ را در زمین دشمن انداخته‌ایم، حرف و سخنی گفتیم که دشمن را خوشحال کرده‌ایم، اگر ما کاری کردیم که دشمن از ما بد و بیراه گفت، بدانید که ما برای نظام اسلامی تلاش و کوشش کردیم.

وی با تاکید بر اینکه تریبون‌داران در جامعه اسلامی باید بر وحدت مسلمانان تاکید کنند، بیان داشت: امروز این تریبونی که در دست مسئولان هست، باید نسبت به جایگاه خود در موضوع وحدت بین مسلمانان آگاه باشیم و با عدم آگاهی خدای ناکرده مردم را تحریک نکنیم، باید مراقب باشیم حرف یا سخنی نزنیم که باعث شود، که دشمن از این حرف و سخن ما خوشحال شود.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.