کد خبر : 332
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

به همت بنیاد علوی و دهیاری روستا؛

مجموعه ورزشی شهید فتوحیان در دهستان شعبه رشتخوار بهره‌برداری شد

مجموعه ورزشی شهید فتوحیان در دهستان شعبه رشتخوار بهره‌برداری شد
بخشدار بخش جنگل رشتخوار گفت: مجموعه ورزشی شهید فتوحیان در دهستان شعبه رشتخوار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری شورای اسلامی روستای و به همت بنیاد علوی احداث گردید.

به گزارش چهل ماه نیوز، هاشم آجنگان بخشدار بخش جنگل رشتخوار با اشاره به پایان عملیات نصب چمن مصنوعی در دهستان شعبه این شهرستان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: مجموعه ورزشی شهید فتوحیان در روستای شعبه رشتخوار همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس صبح امروز چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی شهید فتوحیان در رشتخوار افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی در ادامه افزود: مجموعه ورزشی شهید فتوحیان در دهستان شعبه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستای شعبه و به همت بنیاد علوی احداث گردیده است.

 

بخشدار بخش جنگل رشتخوار در ادامه با تقدیر از تلاش‌های مسئولان یادآور شد: برخود لازم میدانیم از زحمات و تلاش‌های تمامی عزیزان، فرماندار شهرستان رشتخوار و مسئولین بنیاد علوی شهرستان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

آجنگان با تاکید بر اینکه این مجموعه ورزشی یکی از مجهزترین مجموعه‌های ورزشی روستایی در شهرستان رشتخوار است، تصریح کرد: امیدواریم این طرح در راستای هر چه بیشتر جذب شدن جوانان عزیز در دهستان شعبه و روستاهای اطراف به رشته‌های مختلف ورزشی باشد، تا استعدادهای نهفته روستا در ورزش شکوفا و جوانان این مرز و بوم سالم و تندرست باشند.

شایان ذکر است با حضور مجموعه بنیاد علوی تاکنون بیش از ۱۵روستا در شهرستان رشتخوار از نعمت چمن مصنوعی بهره‌مند شده‌اند.

مرکز شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار در ۲۱۰ کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.