کد خبر : 329
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

در ادامه طرح نهضت ملی آسفالت روستایی صورت گرفت؛

آسفالت ۲۳ هزار متر مربع از معابر روستایی در رشتخوار

آسفالت ۲۳ هزار متر مربع از معابر روستایی در رشتخوار
فرماندار رشتخوار گفت: در ادامه طرح نهضت ملی آسفالت معابر روستایی بیش از ۲۳ هزار متر مربع از معابر ۳ روستای در دو بخش مرکزی و جنگل رشتخوار آسفالت‌ریزی می‌شود.

به گزارش چهل ماه نیوز، حسین باهوش فرماندار رشتخوار صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در ادامه طرح نهضت ملی آسفالت معابر روستایی بیش از ۲۳ هزار متر مربع از معابر ۳ روستای در دو بخش مرکزی و جنگل رشتخوار آسفالت‌ریزی می‌شود.

وی در ادامه افزود: ۳ روستای قادرآباد و سعادت‌آباد در بخش مرکزی و روستای علی‌نقی در بخش جنگل در ادامه طرح نهضت ملی آسفالت طی هفته آینده آسفالت‌ریزی خواهند شد.

باهوش همچنین با اشاره به اینکه تا کنون ۱۱ روستا  از ابتدای امسال در رشتخوار طرح آسفالت در آن اجرا شده است، یادآور شد: بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر این ۱۱ روستا از ابتدای امسال تاکنون برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار رشتخوار در ادامه با تقدیر از پیگیری‌های نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: طرح ملی نهضت آسفالت در روستاهای رشتخوار با پیگیری‌ها و تلاش‌های بیناد مسکن، بخشداری‌ها و دهیاری انجام شده و شهرستان رشتخوار را در این بخش جزو شهرستان‌های پیشرو قرار داده است.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.