کد خبر : 326
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

همزمان با نخستین روز از مهرماه؛

زنگ مهر، زنگ مقاومت و ایثار در مدارس رشتخوار نواخته شد

زنگ مهر، زنگ مقاومت و ایثار در مدارس رشتخوار نواخته شد
صبح امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و زنگ مقاومت و ایثار در مدارس رشتخوار نواخته شد.

 

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت الاسلام جسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار صبح امروز در مراسم نواختن زنگ مهر در محل آموزشگاه شهید آبافت با تبریک هفته دفاع مقدس و اغاز سال تجصیلی جدید، گفت: اهمیت علم در دین مبین اسلام بسیار زیاد است، دانش‌آموزان باید در راه علم‌اندوزی همواره پرتلاش و پیگیر باشند.

 

وی در ادامه افزود: برکات دفاع مقدس امروز بر کسی پوشیده نیست، دفاع مقدس امروز باعث سازندگی شده است، امروز پرچم جمهوری اسلامی در دنیا اگر برافراشته شده به برکت خون شهدا است، امروز وظیفه ما معرفی رشادت‌های دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان عزیز است.

حسین باهوش فرماندار رشتخوار دراین مراسم گفت: امروز یکی از جاهایی که دشمن نقطه هدفش قرار داده است، محیط‌های آموزشی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها است، به موضوع فرهنگی علم و آموزش و در کنار آن بعد پرورشی خیلی باید توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید معلمسن عزیز ما برنامه‌ریزی کنند تا دانش‌آموزان ما انقلابی دغدغه‌مند و در مسیر انقلاب و رهبری باشند، اظهار داشت: در کنار بعد علمی و پرورشی بعد معنویت بخشی را باید در دانش‌آموزان تقویت کنیم و دانش‌آموزان در طراز جمهوری اسلامی از بعد معرفتی تربیت کنیم.

دشمن به دنبال آسیب به محیط‌های آموزشی است، با تفکر ناب محمدی و بسیجی حرکت کنیم که انشالله آینده کشور به دست شما عزیزان آباد شود.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.