کد خبر : 323
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

فرمانده سپاه رشتخوار:

مهمترین دستاورد دفاع مقدس، دستاورد ارتقاء حفظ و انسجام اتحاد ملی بود

مهمترین دستاورد دفاع مقدس، دستاورد ارتقاء حفظ و انسجام اتحاد ملی بود
فرمانده سپاه رشتخوار گفت: ما هر جا تکیه کردیم بر روحیه ما می‌توانیم از مشکلات عبور کردیم، تحریم‌ها و نداشته‌های نظامی دوران دفاع مقدس، ما را امروز در حوزه خودکفایی به یکی از قدرت‌های نظامی در دنیا مبدل کرده است.

به گزارش چهل ماه نیوز، حمیدرضا نامور فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار ظهر امروز در جمع نمازگزارن نماز جمعه رشتخوار با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مهمترین دستاورد دفاع مقدس، دستاورد ارتقاء حفظ و انسجام اتحاد ملی بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما برنامه‌ریزی کرده بودند، تا با جنگ تحمیلی ایران را تکه تکه کنند، بیان داشت: با وجود تلاش دشمنان برای تفرقه و تکه تکه کردن ایران اسلامی، اما خود جنگ و دفاع مقدس در کشور محور وحدت شد و همه قومیت‌ها با گویش‌های مختلف در مسیر دفاع از وطن و در ادامه مکتب حسینی به صحنه آمدند و در مقابل دشمن ایستادند.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در ادامه اذعان داشت: قطعا مهمترین دستاورد اجتماعی دفاع مقدس وحدت ملی و انسجام ملی بود که در طول ۴۵ سال از انقلاب اسلامی کشور ما را از منطقه خون و آتش یعنی خاورمیانه عبور داد.

وی در تکمیل همین مطلب یادآور شد: پیوند ناگسستنی ولایت و ملت عامل مهم دیگر در دوران دفاع مقدس بود که با تبعیت این ملت بصیر از ولایت فقیه تا کنون ما را از همه بحران‌ها عبور داده است.

نامور در ادامه با اشاره به اینکه ما امروز گفتمان مقاومت را در دنیا نهادینه کردیم، تصریح کرد: راهبرد دفاع ملی شجره نیروی مردمی بسیج بود، از شهید فهمیده گرفته تا زن و مرد کشاورز، پزشک، مهندس همه و همه تحت عنوان نیروهای بسیج مردمی در جبهه‌ها حضور پیدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه ما هر جا تکیه کردیم بر روحیه ما می توانیم از مشکلات عبور کردیم، اذعان داشت: امروز با وجود مشکلات باید از تجربیات دوران دفاع مقدس استفاده کنیم، روحیه دوران دفاع مقدس را باید نهادینه کنیم، تحریم‌ها و نداشته‌های نظامی دوران دفاع مقدس برای ما، امروز در حوزه خودکفایی ما را به یکی از قدرت‌های نظامی در دنیا مبدل کرده است.

نامور افزود: امروز در جنگ شناختی (جنگ روایت‌ها) دشمن به دنبال جدا کردن جوانان از نظام و انقلاب اسلامی است، ما باید امروز همگی در موضوع جهاد تببین همواره تلاش کنیم، تا دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به درستی برای مردم و جوانان بیان شود.

فرمانده سپاه رشتخواربا اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رشتخوار افزود: امسال ۱۵۰ عنوان برنامه در حوزه‌های جهادی، سازندگی، فرهنگی، تربیتی، ورزشی و … در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان رشتخوار برنامه‌ریزی شده است.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.