کد خبر : 321
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

امام جمعه رشتخوار:

ایجاد و استحکام فکر مقاومت در کشور باعث ایستادگی ما در برابر فتنه‌ها شد

ایجاد و استحکام فکر مقاومت در کشور باعث ایستادگی ما در برابر فتنه‌ها شد
امام جمعه رشتخوار گفت: باید امروز دفاع مقدس را بشناسیم و آن را پاس بداریم، معنویت دفاع مقدس است که امروز سرتاسر دنیا را فتح کرده است،

 

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب (ع) شهر رشتخوار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ما هیچ‌وقت شروع کننده جنگ نبوده‌ایم، این معنویت دفاع مقدس است که امروز سرتاسر دنیا را فتح کرده است.

امام جمعه رشتخوار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس بیان داشت: باید امروز دفاع مقدس را بشناسیم و آن را پاس بداریم، امروز باید از نظام و انقلاب خود به خوبی و با بیداری کامل دفاع کنیم، در شرایطی که دشمن ما تا دندان مسلح است، از انقلابی دفاع کنیم که انقلابی کبیر است، انقلابی است که متشکل از مردم سالاری دینی است، باعث سقوط پادشاهی ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آمریکا بلوک شرق و غرب مشوق اصلی کشور عراق در جنگ علیه ایران بودند، تصریح کرد: دفاع مقدس ایمن ساز کشور بود، دشمن می‌خواست در دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد، ما به دنبال گسترش مرزهای زمینی خود نیستیم، اما امروز این معنویت دفاع مقدس نظام و انقلاب ما است که سرتاسر دنیا را فتح می‌کند.

خطیب نماز جمعه رشتخوار با تاکید بر اینکه ایجاد و استحکام فکر مقاومت در کشور باعث ایستادگی ما در برابر فتنه‌ها شد، یادآور شد: امروز به برکت این نظام مقدس، دفاع مقدس و به برکت رهبری فرزانه و بصیرت مردم هیچ کشوری نمی‌تواند، هیچ غلطی انجام دهد.

وی با تاکید بر سفر ریاست جمهوری به آمریکا و حضور در نشست سالانه سازمان ملل، بیان داشت: امروز جنگ علیه اسلام و خانواده شروع شده است باید سازمان ملل تلاش کند، تا این جنگ را به پایان برساند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.