کد خبر : 301
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

خواسته‌ای دیرینه که در انتظار توجه مسئولان است؛

احداث ساختمان کلانتری نیازی ضروری در شهر جنگل رشتخوار

احداث ساختمان کلانتری نیازی ضروری در شهر جنگل رشتخوار
یکی از خواسته‌های دیرینه مردم و مسئولان در بخش جنگل رشتخوار ارتقاء پاسگاه بخش جنگل به کلانتری و همچنین استقرار و خدمات‌دهی پلیس راهنمایی و رانندگی در این بخش است.

 

به گزارش چهل ماه نیوز، یکی از موضوعات مهم و خواسته‌های مردم و مسئولان در بخش جنگل رشتخوار ارتقاء پاسگاه بخش جنگل به کلانتری در این بخش و همچنین استقرار و خدمات‌دهی پلیس راهنمایی و رانندگی در این بخش است که چند سالی است در انتظار توجه و رسیدگی مسئولان است.

حیدری ساکن شهر جنگل در رابطه با موضوع امنیت در منطقه و بخش جنگل ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کلانتری و کارکنان زحمتکش انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت در منطقه گفت: امروز در کنار تلاش سبز پوشان مدافع امنیت و نظم شهر و بخش جنگل نیازمند ارتقاء پاسگاه و ساختمان کلانتری است.

الهی‌فر دیگر ساکن بخش جنگل رشتخوار با اشاره به موضوع مهم راهنمایی و رانندگی به نمایندگی از ساکنین شهر جنگل خواستار استقرار کانکس راهنمایی و رانندگی در این بخش شد و یادآور شد: امروز بخش عمده‌ای از حوادث بخش جنگل به دلیل عدم استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی در منطقه است که در صورت استقرار بخش عمده‌ای از حوادث به‌واسطه استقرار آن مرتفع خواهد شد.

استقرار ساختمان  کلانتری در جنگل ضروری است

جعفری شهردار جنگل در گفت‌وگو با خبرنگار ما بر ضرورت احداث ساختمان کلانتری در این شهر تأکید کرد و گفت: استقرار این ساختمان جهت توسعه نظم و امنیت پایدار و کاهش جرائم و سرقت ضروری است.

وی همچنین از آمادگی جهت جانمایی و احداث کیوسک پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر جنگل خبر داد.

جعفری اضافه کرد: اخیراً نیز با همکاری پلیس راهور، نسبت به شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز شهر جنگل اقدام کردیم که انشاالله شاهد کاهش تصادفات و خسارات ناشی از آن باشیم.


توسعه مراکز انتظامی به‌منظور ارائه خدمات گسترده به مردم اولویت فرماندهی انتظامی در رشتخوار است

محمد عباس زاده فرمانده انتظامی رشتخوار در همین رابطه در نشست خبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان رشتخوار در حوزه مأموریتی نیاز به توسعه مراکز انتظامی به‌منظور ارائه خدمات گسترده به مردم عزیز را دارد، که این موضوع در دست اقدام و پیگیری از سوی مسئولان است.

وی در ادامه افزود: هرچند بعد مسافت شهر جنگل تا مرکز شهرستان زیاد است، اما همکاران ما در حوزه انتظامی بخش جنگل به‌صورت شبانه‌روزی در تأمین امنیت و نظم منطقه تلاش مستمر می‌کنند.

فرمانده انتظامی رشتخوار همچنین از همکاری‌های شهرداری درزمینهٔ نصب و استقرار دوربین در میدان‌ها و اماکن عمومی شهر قدردانی کرد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.