کد خبر : 297
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار:

۶۲ دوچرخه‌سوار از رشتخوار عازم حرم مطهر رضوی می‌شوند

۶۲ دوچرخه‌سوار از رشتخوار عازم حرم مطهر رضوی می‌شوند
رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر بیش از ۶۲ دوچرخه‌سوار از شهرستان رشتخوار در قالب ۲ کاروان محبین امام رضا(ع) راهی مشهد مقدس می‌شوند.

به گزارش چهل ماه نیوز، مجید غلامی رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان و تسلیت پیشاپیش رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر  بیش از ۶۲ دوچرخه‌سوار از شهرستان رشتخوار در قالب ۲ کاروان محبین امام رضا(ع) راهی مشهد مقدس می‌شوند.

 

غلامی با اشاره به اینکه دوچرخه‌سواران این شهرستان صبح فردا پس از شرکت در مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام مسیر ۲۲۰ کیلومتری رشتخوار تا مشهد را طی ۲ روز رکاب خواهند زد، اظهار داشت: کاروان‌های دوچرخه‌سواران این شهرستان به همراه سرپرست کاروان‌های خود با رعایت تمام نکات ایمنی در مسیر انشالله به حرم مطهر رضوی اعزام و مسیر رشتخوار، تربت حیدریه به مشهد را رکاب خواهند زد.

رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار در ادامه یادآور شد: دوچرخه‌سواران ورزشکار شهرستان رشتخوار هرسال به عشق زیارت امام رضا(ع) در مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر، مسیر رشتخوار تا حرم مطهر رضوی را رکاب می‌زنند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.