کد خبر : 294
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

فرماندار رشتخوار خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی لوله‌گذاری خط انتقال آب بخش جنگل به طول ۴۳۰۰ متر

آغاز عملیات اجرایی لوله‌گذاری خط انتقال آب بخش جنگل به طول ۴۳۰۰ متر
فرماندار رشتخوار گفت: عملیات اجرایی لوله‌گذاری خط انتقال بخش جنگل به طول ۴۳۰۰ متر با سایز ۳۵۵ به منظور افزایش توان انتقال آب به بخش جنگل با همکاری قرارگاه ثامن الائمه از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی روز گذشته آغاز شد.

به گزارش چهل ماه نیوز، حسین باهوش فرماندار رشتخوار صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: عملیات اجرایی لوله‌گذاری خط انتقال بخش جنگل به طول ۴۳۰۰ متر با پیگیری‌های فراوان نماینده خواف و رشتخوار در مجلس، مجموعه فرمانداری، بخشدار بخش جنگل و مدیریت امور آب و فاضلاب شهرستان رشتخوار آغاز شد.

وی در ادامه افزود: اجرای لوله گذاری خط انتقال بخش جنگل به طول ۴۳۰۰ متر با سایز ۳۵۵ به منظور افزایش توان انتقال آب به بخش جنگل با همکاری قرارگاه ثامن‌الائمه از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی از روز گذشته آغاز شد.

پ

فرماندار رشتخوار در ادامه تصریح کرد: با توجه به سایز نامناسب و فرسودگی لوله‌های قدیم خط انتقال آب و طول عمر بیش از ۴۰ ساله با بهره برداری از این خط انتقال ضمن کاهش هدر رفت آب در مسیر باعث افزایش آب انتقالی به مخزن ۱۰۰۰ جنگل خواهد شد.

باهوش در ادامه با اشاره به وجود مشکل افت فشار آب در بخش جنگل طی سال های اخیر به دلیل فرسودگی شبکه، ضعیف بودن خط انتقال آب، ترکیدگی‌های متعدد باعث هدر رفت و همچنین عدم تامین آب شرب مورد نیاز ساکنین روستاهای پایین دست در این بخش از شهرستان رشتخوار شده بود.

بخش جنگل رشتخوار دارای ۱۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر است، که شغل اغلب مردم در این بخش از رشتخوار کشاورزی و دامپر‌وری است.

 

افزایش چاه‌های آب شرب و تعویض خط لوله آب شرب در بخش جنگل طی سال‌های اخیر و با آغاز به کار دولت سیزدهم در بخش جنگل پیگیری و با پای کار آمدن قرارگاه محرومیت‌زدایی عملی شدن آرزوی چندین ساله ساکنین روستاهای جنگل در حال عملی شدن است.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.