کد خبر : 1423
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

شب گذشته صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه قران و عترت در رشتخوار

افتتاح نمایشگاه قران و عترت در رشتخوار
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار گفت: نمایشگاه قرآن عترت شهرستان رشتخوار با حضور پرشور مردم و مسئولین شب گذشته در محل خانه تاریخی قرایی رشتخوار افتتاح شد.
مجتبی داوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ اظهار کرد: نمایشگاه قرآن عترت شهرستان رشتخوار با حضور پرشور مردم و مسئولین شب گذشته در محل خانه تاریخی قرایی رشتخوار افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار در ادامه افزود: برنامه‌های شب اول نمایشگاه شامل محفل انس با قرآن، اجرای تئاتر، سرود، برپایی غرفه‌های هنرهای تجسمی و سنتی، صنایع خلاق و محصولات فرهنگی عبادی، مسابقه کتابخوانی، بخش کودک و نوجوان (شعر و داستان، نقاشی، نقاشی روی صورت، مسابقه و اهدای جوایز)، ورزش و سرگرمی (تیراندازی، دارت، فوتبال دستی)، عفاف و حجاب و زیست عفیفانه، سلامت و طب سنتی-اسلامی و گیاهان دارویی، آسیب‌های اجتماعی و مشاوره خانواده، پاسخگویی احکام و سوالات شرعی، جهاد تبیین شهدا، فلسطین، ایستگاه صلواتی و … بود.

داوری در ادامه ضمن تقدیر از حضور ارزشمند و همکاری مردم و مسئولان در جهت برپایی این نمایشگاه گفت: از مردم شریف شهرستان رشتخوار دعوت به عمل می‌آید تا در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار همچنین از حضور مهمانان ویژه استانی در محفل انس با قرآن کریم امشب خبر داد و یادآور شد: صمدی معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و حافظ کل قرآن کریم،
و چمنی قاری مطرح ملی مهمانان ویژه استانی در محفل انس با قرآن کریم امشب خواهند بود.

وی همچنین در رابطه با برگزاری برنامه ویژه امشب در حاشیه این نمایشگاه افزود: اجرای تئاتر طنز، اهدای جوایز ویژه و جذاب برای کودکان و نوجوانان عزیز حاضر در نمایشگاه از ویژه برنامه‌های امشب خواهد بود.

http://40mahnews.ir/wp-content/uploads/2024/04/IMG_۲۰۲۴۰۴۰۸_۱۳۰۷۲۶-scaled.jpg

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.