کد خبر : 1416
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار خبر داد؛

راه‌اندازی فارم۵۰ هزار قطعه‌ای مرغ تخم‌گذار در رشتخوار

راه‌اندازی فارم۵۰ هزار قطعه‌ای مرغ تخم‌گذار در رشتخوار
مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار گفت: اولین واحد مرغ تخم‌گذار با تولید ۴۸ هزار قطعه در روز و میانگین وزن ۳ تن در هفته در رشتخوار راه‌اندازی شد.

علیمردان خزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ با اعلام خبر راه‌اندازی اولین فارم مرغ تخم‌گذار با ظرفیت ۵۰ هزار قطعه در این شهرستان اظهار داشت: این واحد مرغ تخم‌گذار با تولید ۴۸ هزار قطعه در روز و میانگین وزن ۳ تن در هفته در دوم فروردین ماه امسال راه‌اندازی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری شعار سال با نام جهش تولید با مشارکت مردم در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان افزود: کارشناسان جهاد کشاورزی و واحد طیور این مجموعه همواره و از ابتدای راه‌اندازی این واحد در کنار تولید‌کنندگان گرامی حضور داشته و راهنمایی‌های لازم برای راه‌اندازی این واحد را ارائه کردند.

وی در رابطه با میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحد تولیدی نیز بیان داشت: سرمایه‌گذاری این واحد حدود ۶۰۰ میلیارد ریال بوده و برای ۵ نفر به طور مستقیم و ۱۰ نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.


خزائی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این واجد علاوه بر تامین تخم‌مرغ مورد نیاز شهرستان شهرستان‌های همجوار نیز از تولیدات این واحد تولیدی بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: تخم مرغ تولیدی این واحد در بازارهای مشهد، تربت حیدریه و علی‌الخصوص شهرستان رشتخوار به فروش خواهد رسید.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.