کد خبر : 1158
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۴۳

فرماندار رشتخوار:

مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است

مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است
فرماندار رشتخوار گفت: هر یک از ما امروز وظایفی داریم، وظیفه مردم حضور و مشارکت حداکثری و همگانی در انتخابات و وظیفه مسئولان برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ فرماندار رشتخوار صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری امر انتخابات هستیم ایجاب می‌کند که در راستای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب و امیدآفرینی در مردم حرکت کنیم، همان‌طور که در فرمایشات مقام معظم رهبری هم به کرار به موضوع جهاد تبیین اشاره‌شده است.

حسین باهوش در ادامه عنوان کرد: در زمان باقی‌مانده تا انتخابات تلاش کنید که بتوانیم امید را در بین مردم افزایش دهیم و اقدامات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات دولتی در زمان انتخابات باید در اختیار وزارت کشور و به‌مراتب مجموعه فرمانداری برای برگزار انتخابات باشند و هیچ عذری و کم‌کاری از مسئولی پذیرفته نخواهد شد.

فرماندار رشتخوار در ادامه تأکید کرد: تمام سعی و تلاش ما باید بر این باشد که یک انتخابات خوب برگزار کنیم و از اولین آزمون سیاسی دولت سیزدهم سربلند بیرون آییم.

وی ادامه داد: در جلسات هماهنگی که برگزارشده است هر دو حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار تماماً پای‌کار انتخابات هستند و با هماهنگی و هم‌افزایی خوبی که بین هیئت‌های نظارت، بازرسی و اجرایی وجود دارد، اجازه نخواهیم داد تخلفی در بحث انتخابات صورت گیرد، ما امانت‌دار آرای مردم هستیم و از آسیب‌های احتمالی پیش رو بشدت جلوگیری خواهیم کرد.

فرماندار رشتخوار خطاب به مسئولان شهرستان گفت: هر یک از ما امروز وظایفی داریم، وظیفه مردم حضور و مشارکت حداکثری و همگانی در انتخابات و وظیفه مسئولان برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل است.

وی بابیان اینکه دشمن هیچ‌وقت دست از دشمنی برنمی‌دارد، تأکید داشت: با توجه به مسائل و مشکلات پیش‌آمده در حوزه گازرسانی یک نا ترازی ایجادشده است و احتمال دارد بحث گازرسانی به دستگاه‌های اجرایی در چند روز آتی با اختلال روبه‌رو شود و مسائلی که در خصوص سوخت دوم پیش‌بینی‌شده بود برای همین شرایط بحرانی برنامه‌ریزی‌شده است.

باهوش افزود: دستگاه‌های اجرایی آمادگی جایگزینی سوخت دوم را داشته باشند که در زمان وقوع بحران و قطعی احتمالی گاز دچار مشکل نشوند.

وی موضوع ثبت آمار اشتغال را مهم‌ترین مسئله پایان سال دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: در بحث تعهد اشتغال آمار تعدادی از دستگاه‌های اجرایی پایین است، آمار کنونی ثبت تعهدات در سامانه رصد 84 درصد است و هنوز به شاخص 100 درصدی مدنظر نرسیده است، دستگاه‌هایی که ثبت اشتغال نکرده‌اند تلاش کنند آمار اشتغال دستگاه مربوطه را تا قبل از پایان سال ثبت کنند تا آمار سامانه به تحقق کامل برسد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.