کد خبر : 977
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

فرماندار رشتخوار:

‍ پروژه‌های راکد رشتخوار فعال شد

‍ پروژه‌های راکد رشتخوار فعال شد
فرماندار رشتخوار گفت: تمام پروژه‌های راکد شهرستان رشتخوار بعد از ۱۵ سال با تلاش‌های دولت سیزدهم فعال شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ حسین باهوش دیشب در نشست هم‌اندیشی با ائمه جمعه و امامان جماعت شهرستان رشتخوار که با محوریت انتخابات ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن به‌دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است و نباید اجازه بدهیم دشمن با ایجاد ناامیدی در بین مردم کاری کند که تلاش‌های انجام شده دیده نشود.

 وی بیان داشت: امروز مهم‌ترین معضلات در فضای مجازی است، که در این بستر دشمن جوانان و نوجوانان ما را هدف می‌گیرد؛ امروز برای شکست دشمن باید کاری کنیم که مشارکت حداکثری رقم بخورد.

فرماندار رشتخوار با تاکید بر تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم در سطح شهرستان رشتخوار اذعان داشت: تمام پروژه‌های راکد در شهرستان رشتخوار بعد از ۱۵ سال امروز با تلاش‌های صورت گرفته فعال شده است.

باهوش با اشاره به فعال شدن سایت اداری رشتخوار بعد از ۱۶ سال یادآور شد: در موضوع استخر شنای رشتخوار در آخرین پیگیری انجام شده، این پروژه با اعتباری بالغ‌بر 9 و نیم میلیارد تومان در حال تکمیل است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف، سرعت‌بخشی طرح‌های راکد است، اذعان داشت: مشاور طرح و پیمانکار در موضوع استخر مشخص شده است،  که ان‌شاءالله تا چهار ماه آینده تکمیل می‌شود.

فرماندار رشتخوار با اشاره به فعال شدن طرح تکمیل کتابخانه فتح‌آباد، بیان داشت: در موضوع پروژه آبرسانی ۹۰ کیلومتر زیر‌سازی شبکه آب انجام شده است؛ در محور جنگل دبی آب از هشت اینچ به ۲۱ اینچ افزایش پیدا کرده است و سه حلقه چاه شرب برای رفع مشکلات کم‌آبی احداث شده است.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری احداث مخزن ۱۳ هزار مترمکعبی در شهر رشتخوار و نهایی شدن آن، تصریح کرد: در حوزه راه در بخش جنگل ۲۶ کیلومتر و تقریبا ۵۷ کیلومتر روکش آسفالت در مسیر جاده‌ای شهرستان داشتیم؛ در موضوع جاده‌ای هماهنگ شده تا ان‌شاء‌الله مسیر جاده‌ای حسین‌آباد تا مهدی‌آباد به‌زودی آسفالت شود.

فرماندار رشتخوار در ادامه تصریح کرد: در حوزه چمن مصنوعی ۱۷ چمن مصنوعی در سطح شهرستان داشتیم؛  در روستای علی‌نقی که زمین خاکی نداشتند، امروز زمین چمن مصنوعی داریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشتخوار بیان کرد: بیش از ۶ خانه عالم در سطح روستاها احداث شده، دانشگاه پیام‌نور رشتخوار تعطیل شده بود، اما با پیگیری مجدد پذیرش دانشجو داشتیم، که امسال ۴۵۰ دانشجو در دانشگاه داریم؛ مجوز اورژانس جاده‌ای و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر مجوز آن گرفته شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نگاه و توجه ما به روستاهای سطح شهرستان بوده است، عنوان داشت: ۲۲ روستا در مدت دو سال در سطح شهرستان کار آسفالت آن انجام شده است.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه در حوزه مسکن شهری متاسفانه همکاری در شهر رشتخوار به‌خوبی انجام نشده است، گفت: در حوزه مسکن شهری ۴۷ قطعه در شهر جنگل هم‌اکنون قرعه‌کشی شده است؛ در شهر جنگل ۱۰ هکتار از ۲۴ هکتار معرفی شده در حال تغییر کاربری برای بهره‌مندی از طرح جوانی جمعیت است.

باهوش تصریح کرد: ما جشن روستای بدون گاز را به‌زودی در سطح شهرستان با بهره‌مندی هفت روستای باقی‌مانده بخش جنگل خواهیم گرفت؛ احداث پلیس‌راه، ارتقای شهرداری رشتخوار، طرح تفصیلی شهر رشتخوار و شهرک فرهنگیان از پروژه‌های دیگر بوده که اجرایی شده است؛ موضوع پلاک ۵۰ در بخش جنگل از دیگر موضوعات و کارهای انجام شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.