کد خبر : 971
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

مسئول ایستگاه هواشناسی رشتخوار:

۷/۳ میلی‌متری بارندگی در رشتخوار ثبت شد

۷/۳ میلی‌متری بارندگی در رشتخوار ثبت شد
مسئول ایستگاه هواشناسی رشتخوار گفت: شب گذشته با شروع بارش‌ها در رشتخوار ایستگاه هواشناسی این شهرستان میزان ۷/۳ میلی‌متری بارندگی را در این شهرستان به ثبت رساند.

حسین دلارامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل‌ماه‌نیوز»؛ اظهار داشت: شب گذشته با شروع بارش‌ها در رشتخوار ایستگاه هواشناسی این شهرستان میزان ۷/۳ میلی‌متری بارندگی را در این شهرستان به ثبت رساند.

مسئول ایستگاه هواشناسی شهرستان رشتخوار در ادامه، افزود: این موضوع در حالیست که طی بارندگی‌های شب گذشته میزان  ۷/۳ میلی‌متر بارندگی از ایستگاه هواشناسی بخش جنگل این شهرستان نیز گزارش شده است.

دلارامی در ادامه با اشاره به میزان و مقایسه بارش‌ها در این شهرستان نسبت به سال گذشته زراعی، گفت: بارش باران در سال زراعی جاری ۲۳/۹ میلی‌متر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته این عدد افزایش ۴/۳ میلی‌متر بارندگی‌ها در سطح شهرستان رشتخوار را نشان می‌دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: در دوره سه ماه میانگین بارش ۱۹/۶ میلی‌متر بوده که این عدد نسیت به دوره آماری ۱۹/۱ کاهش بارش داشته‌ایم.

مسئول ایستگاه هواشناسی شهرستان رشتخوار در ادامه  ابراز امیدواری کرد با ورود سامانه جدید و ادامه‌دار بودن بارندگی‌ها در چند روز آینده همچنان شاهد افزایش بارندگی‌ها در سطح این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.