کد خبر : 955
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۹:۴۴

امام جمعه رشتخوار:

ناامیدی دشمن در مشارکت حداکثری مردم است

ناامیدی دشمن در مشارکت حداکثری مردم است
امام جمعه رشتخوار گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمن را بار دیگر ناامید می‌کند، سلامت، امنیت و تنور انتخابات را با حضور خود داغ نگه داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «چهل ماه نیوز»؛ حجت‌الاسلام حسن جهانشیری در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه رشتخوار به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمنان با هدف قرار دادن آنان با موشک‌های نقظه زن اشاره و اظهار کرد: دشمن باید این را بداند که دیگر سخن و حرف غربی‌ها و تهدیدات آنها در کشور ما اثری ندارد، استفاده از موشک‌های دور‌برد از فاصله ۱۲۰۰ و نقطه‌زنی اهداف و دشمن در این حمله، توان ایران را به نمایش و خط و نشانی برای رژیم غاصب اسرائیل بود.

وی در ادامه به روشن بودن پیام ایران در این حملات اشاره کرد و اذعان داشت: این حمله موشکی دو پیام واضح داشت، یکی اینکه دشمنان ایران اسلامی باید بدانند، دست ایران دست برتر است و ایران اسلامی هر زمان که بخواهد می‌تواند آنها را مورد هدف قرار دهد و به سزای عملشان آنها را برساند، و نکته دوم این است که ایران اسرائیل و داعش را درکنار هم قرار داد و ثابت کرد که شما هر دو دشمن ایران هستید.

حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه بیان داشت: شکستی که طوفان‌الاقصی برای اسرائیل در بر داشت، غیر قابل ترمیم است، این نشان از استیصال و درحال فروپاشی بودن رژیم غاصب اسرائیل است.

وی با اشاره به سالروز انتخاب بنی‌صدر به عنوان ریاست جمهوری ایران یادآور شد: اگر در مسیر امامین انقلاب نباشیم قطعا سرنوشت ما همانند بنی‌صدر به گمراهی و بیراهه خواهد کشیده شد.

امام جمعه رشتخوار در ادامه با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در کشور و تاکید مقام معظم رهبری در این رابطه بیان داشت: مردم در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند، تا دشمن بار دیگر ناامید شود، سلامت و امنیت و تنور انتخابات را باید داغ و انشالله یک نماینده‌ای در طراز انقلاب انتخاب کنیم، که از خون شهدا دفاع و برای رفع مشکلات اقتصاد مردم تلاش کند و کاری کند که مشکلات مردم مرتفع شود.

انتهای خبر/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.