کد خبر : 948
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۸:۱۲

مسئول بسیج سازندگی سپاه رشتخوار:

اهدا ۱۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند رشتخواری

اهدا ۱۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند رشتخواری
مسئول بسیج سازندگی سپاه رشتخوار گفت: تعداد ۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بین نوعروسان و زوج‌های نیازمند در رشتخوار اهدا شد.

حمیدرضا زنگنه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ اظهار کرد: همزمان با ایام ماه رجب و در ایام شهادت سردار سلیمانی به همت بسیج سازندگی رشتخوار، تعداد ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان و زوج‌های نیازمند شهرستان رشتخوار اهدا شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رشتخوار در ادامه تصریح کرد: در این طرح مبلغ هر سری جهیزیه بالغ بر ۱۵ میلیون تومان است، که با تلاش و همکاری بسیج سازندگی استان این جهیزیه‌ها صبح امروز به زوج‌های نیازمند با حضور جمعی از مسئولان شهرستان اهدا شد.

وی در ادامه، افزود: این جهیزیه‌ها شامل فرش، پنکه، جاروبرقی، خوشخواب، سرویس اکروپال و …. است، که تلاش بر آن شده تا اقلام مورد نیاز و ضروری در اختیار زوج‌های نیازمند قرار گیرد.

زنگنه در ادامه با اشاره با تاکید بر اینکه این طرح در راستای طرح محرومیت‌زدایی و تسهیل در ازدواج آسان، دنبال شده است، یادآور شد: در این طرح خانواده‌های نیازمند از قبل از طریق حوزه‌های مقاومت شناسایی شدند، و جهیزیه‌ها به زوج‌های جوان در خانواده‌های واقعا نیازمند در سطح شهرستان اهدا شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه فراهم کردن شرایط ازدواج آسان جوانان از تاکیدات دین مبین اسلام، است، بیان داشت: فراهم نمودن ازدواج های آسان از جمله توصیه های تاکید شده در دین مبین اسلام است، که توسط پیامبر اکرم(ص) نیز در جهت تکامل انسان و دین نیز برآن تاکید شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.