کد خبر : 917
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۴:۵۰

رئیس اداره گاز رشتخوار خبر داد؛

آغاز گاز‌رسانی به 7 روستای فاقد گاز جنگل رشتخوار

آغاز گاز‌رسانی به 7 روستای فاقد گاز جنگل رشتخوار
رئیس اداره گاز رشتخوار گفت: گاز‌دار‌ شدن منازلی که بازرسی و تایید لوله‌کشی آن انجام و علمک آنها دارای برچسب می‌باشد، از لحاظ این اداره بلامانع است.
مهدی حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ با تقدیر از پیگیری‌های مسئولان به ویژه فرماندار رشتخوار و همکاری مسئولان گاز استان خراسان رضوی در رابطه با آخرین وضعیت گاز‌رسانی به روستاهای بخش جنگل رشتخوار، گفت: با توجه به اتمام بخشی از عملیات گازرسانی به روستاهای محور آهنگران شامل روستاهای چاهشورک علی نقی علیا، دوچاهی پایین، بازرسی و تایید لوله کشی منازلی که علمک آنها دارای برچسب می‌باشد، از لحاظ این اداره بلامانع است.

رئیس اداره گاز شهرستان رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه اتصال گاز ساکنین روستاهای جنگل جزو مهم‌ترین طرح‌های اولویت‌دار شهرستان در آستانه فصل زمستان بوده است، یادآور شد: مشترکان در ۳ روستای اعلام شده می‌توانند با توجه به آماده شدن شرایط برای اشتراک پذیری جهت اخذ تاییدیه خود به نظام مهندسی شهرستان مراجعه و پس از تاییدیه نظام مهندسی کنتور بلافاصله وصل و ساکنین عزیز از نعمت گاز بهرمند خواهند شد.

وی در ادامه، با اشاره به اینکه با گاز‌دار شدن منازل روستاهای باقی‌مانده بخش جنگل رشتخوار، مردم این شهرستان به صورت ۱۰۰ درصدی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد، افزود:  ۴ روستای باقی مانده نیز انشالله تا دو هفته آینده و پایان این ماه از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

شهرستان رشتخوار دارای دو بخش مرکزی و بخش جنگل با جمعیتی بالغ بر ۶۵ هزار نفر است، که حدود ۸۰ درصد جمعیت ساکن در این شهرستان را ۵۷ روستای آن تشکیل می‌دهد، روستاهای آهنگران، چاه شور، علی‌نقی علیا، علی‌نقی سفلی، دو چاهی علیا و دو چاهی سفلی و روستای حوض‌کرم در بخش جنگل رشتخوار، ۷ روستایی هستند که از نعمت گاز بی‌بهره‌ بودند.

مرکز بخش جنگل شهرستان رشتخوار در جنوب استان خراسان رضوی و در ۲۱۹ کیلومتری مشهد قرار دارد، جمعیت ساکن در این بخش بالغ بر ۲۲ هزار نفر است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.