کد خبر : 910
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

مدیر حوزه علمیه شهید مطهری (ره) فریمان:

دشمن از شهادت انسان‌های سلحشور هم هراس دارد

دشمن از شهادت انسان‌های سلحشور هم هراس دارد
مدیر حوزه علمیه فریمان گفت: حمله جنایتکارانه کرمان نشان داد، دشمنان هم از زنده بودن انسان‌های سلحشور و هم از شهادت آنها هراس دارند، امروز ما شاهد مکتب شهید سلیمانی در سرتاسر دنیا هستیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «چهل ماه نیوز»؛ حسین باهوش فرماندار رشتخوار ظهر امروز در دهمین جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن اجتماعات شهدای فرمانداری رشتخوار، گفت: ۳۱ نفر از کاندیدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار تایید صلاحیت شدند.

باهوش با اشاره به اینکه مهمترین موضوع در انتخابات پیش‌رو وحدت ملی است که باید حفظ شود، بیان داشت: دشمن برای اهداف خود به دنبال بزنگاه‌هایی است که از تفرقه نصیبش می‌شود.

باهوش با تاکید براینکه مدیران دولتی حق هیچ حمایتی در انتخابات پیش‌رو را ندارد، اظهار داشت: امنیت و سلامت و مشارکت حداکثری در انتخابات برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی همچنین در موضوع تعهد اشتغال شهرستان یادآور شد: میزان انجام کار در موضوع تعهد اشتغال شهرستان رشتخوار ۷۶ درصد بوده که راضی کننده نیست.

فرماندار رشتخوار در موضوع ثبت پروژه‌های ملی شهریاران نیز اذعان داشت: با تلاش‌های مجموعه شهرستان و دستیار فرماندار رشتخوار شهرستان ما موفق به کسب رتبه اول استان در این بخش شده است.

دشمن از زنده بودن انسان‌های سلحشور و شهادت آنها هراس دارد

حجت‌الاسلام محدثیان مدیر حوزه علمیه فریمان در ادامه گفت: شهادت جمعی از هموطنان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها نشان گر این است که قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می شود و این حمله جنایتکارانه نشان داد، دشمنان هم از زنده بودن انسان‌های سلحشور و هم از شهادت آنها هراس دارند، امروز ما شاهد مکتب شهید سلیمانی در سرتاسر دنیا هستیم.

وی در ادامه یادآور شد: یکی از مهمترین گناهانی که امروز انجام می شود، ناامید کردن مردم است و بزرگترین ثواب امیدواریی در جامعه است،  ما به عنوان مسئول امروز همگی موظف به راه انداختن کار ارباب رجوع هستیم در مقابل مردم موظف به خدمت هستیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.