کد خبر : 892
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

امام جماعت مژن‌آباد خواف:

ضعف دشمن در جنایت کرمان آشکار شد

ضعف دشمن در جنایت کرمان آشکار شد
مولوی حسینی امام جماعت مژن‌آباد خواف، گفت: دشمن از درماندگی و نداشتن هیچ راه چاره‌ای از روی ضعف دست به چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای می‌زند.
مولوی سید حسام‌‌الدین حسینی، امام جماعت مسجد م‍ژن آباد خواف در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز» اظهار کرد: دشمن از درماندگی و نداشتن هیچ راه چاره‌ای دست به چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای می‌زند، امروز آمده خون پاک عزیزانی را که در شهادت شهید دلها که مخلصانه آمده‌اند از عشق و جان خود آمده‌اند و در آنجا شرکت کردند، این‌ها را هدف قرار داده است، این ضعف دشمن را نشان می‌دهد، این بدبختی دشمن را نشان می‌دهد، تا کنون دشمن دست به هر کاری که زده نتوانسته در آن موفق شود.

 

مولوی حسینی با محکومیت این اقدام جنایتکارانه در ادامه یادآور شد: امروز دشمن آمده و عزیزانی را که در مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها حضور پیدا کردند را به شهادت رسانده و این از دیدگاه هر انسانی هر نوع بشر و مسلمانی محکوم و ما نیز این جنایت را محکوم می‌کنیم.

 

وی در ادامه بیان داشت: انسانی که با اخلاص بیاید در کنار یک انسان بزرگوار دیگری  که تمام عمر خود را در راه وطن و در راه خدا و در راه مظلومین صرف کرده است بدانید که این‌ها انسان‌های شریف و بزرگواری هستند که در این مسیر به شهادت رسیدن و شهادت نیز نصیب هر کسی نمی‌شود در کنار مرقد مطهر شهید سردار سلیمانی شهادت افتخار بزرگیست.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.