کد خبر : 452
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

امام جمعه رشتخوار:

توان مقاومت گسترده‌تر از حد انتظار برای دشمن است

توان مقاومت گسترده‌تر از حد انتظار برای دشمن است
امام جمعه رشتخوار گفت: توان مقاومت گسترده‌تر از حد انتظار است و صرفا در حد بازدارندگی نیست، رژیم غاصب صهیونیستی بداند، پیروزی نهایی از آن مظلومان است.

به گزارش «چهل ماه نیوز» حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رسوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام با اشاره به قدرت نظامی ایران و قدرت بازدارندگی کشور، گفت: اگر امروز ایران اسلامی حرفی برای گفتن دارد و در معادلات جهانی تاثیر‌گذار است، این به واسطه تلاش‌های صورت گرفته در حوزه دفاعی است.

وی در ادامه در موضوع اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، بیان داشت: مطالعه کتاب در سنین نوجوانی و جوانی باعث شکل‌گیری شخصیت جوانان ما خواهد شد، از این رو باید با راهکار‌های متفاوت سرانه مطالعه در کشور افزایش یابد.

امام جمعه رشتخوار در ادامه با محکوم کردن جنایات آمریکا و اسرائیل در موضوع کشتار مردم مظلوم فلسطین، یادآور شد: امروز طوفان‌‌الاقصی یک حرکت بسیار جدیدی بود که توسط رزمندگان جبهه مقاومت غزه رخ داد، در سخنان دبیر کل حکیم و شجاع حزب‌الله این هشدار صریح به رژیم صهیونیستی و اشغالگر مخابره شده در واقع شرایطی که محیا شده است، اعلام شد که توان مقاومت گسترده‌تر از حد انتظار است و صرفا در حد بازدارندگی نیست، رژیم غاصب صهیونیستی بداند، گرچه امروز غزه عزیز و مظلوم به خاک و خون کشیده شده است، اما پیروزی نهایی از آن مظلومان است.

وی در رابطه با اثبات موضوع جنایات آمریکا در دنیا، افزود: حدود ۶۰ درصد هواپیمایی جنگی در سرتاسر دنیا که سفارش داده می‌شود، توسط آمریکای جنایتکار تهیه می‌شود و این نشان‌دهنده این است که آمریکا یکی از خون‌خوارانی که مثل و مانند ندارد، بنابراین باید مردم ما آگاه و بیدار و بصیر باشند و بدانند آمریکا و اسرائیل برای منافع خود خون هر انسان بی گناهی را پایمال می‌کنند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.