کد خبر : 433
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۴۲

فرماندار رشتخوار خبر داد؛

قول ۲ ماهه برای آغاز به کار تکمیل کمربندی شهر رشتخوار

قول ۲ ماهه برای آغاز به کار تکمیل کمربندی شهر رشتخوار
فرماندار رشتخوار گفت: با سفر مسئولان شهرستان رشتخوار به همراه استاندار خراسان رضوی به تهران، قول ۲ ماهه برای آغاز به کار تکمیل کمربندی شهر رشتخوار گرفته شد.

حسین باهوش با اعلام نتیجه‌بخش بودن سفر مسئولان به تهران برای پیگیری مشکلات مردم در خصوص قطعات باند دوم محور خواف، رشتخوار، تربت حیدریه علی‌الخصوص کمربندی شهر رشتخوار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهل ماه نیوز، اظهار کرد: در پی اعتراضات مردمی ناشی از سوانح جاده‌ای مسیر رشتخوار به تربت‌حیدریه به ویژه کشته شدن دو دانش‌آموز خردسال در برخورد با تریلی در هفته گذشته در میدان آزادی شهر رشتخوار و بنا به اهمیت و حساسیت موضوع روز دوشنبه تعدادی از مسئولان شهر رشتخوار به همراه استاندار و هیئت همراه سفری به تهران برای پیگیری مشکل برنامه‌ریزی شد.

وی در ادامه افزود: این نشست با حضور دکتر خادمی معاونت وزارت راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور، دکتر مقدم علی معاونت طرح‌های توسعه معادن و صنایع معدنی ایمیدرو، دکتر گل محمدی مدیر محترم مجتمع فولاد سنگان، با محوریت تسریع در چهاربانده شدن قطعات مسیر تربت حیدریه رشتخوار به سنگان و خاصتا تکمیل قطعه ۷ کمربندی رشتخوار تشکیل شد.

باهوش در ادامه تصریح کرد: با توضیحاتی که در این نشست از سوی مسئولان شهررستان رشتخوار و با حمایت‌های استاندار خراسان رضوی ارائه شد، خوشبختانه نظر مساعد دکتر خادمی و ایمیدرو در این نشست مصوب شد تا تکمیل قطعه ۷ در بازه زمانی ۲ ماهه با مدیریت ایمیدرو و شرکت فولاد سنگان شروع تا انشاالله در بازه زمانی بعد از انجام کارهای قانونی پروژه به بهره‌برداری برسد.

مسیر خواف، رشتخوار، تربت حیدریه یک از مسیر‌های دوطرفه خطر آفرین در استان خراسان رضوی است که به طول حدود  ۱۳۰ کیلومتر روزانه بار ترافیکی زیادی را متحمل می‌شود، علاوه بر آن مشکلات عبور روزانه بیبش از ۱۸۰۰ دستگاه کامیون حمل بار معادن باعث بروز حوادث تلخ و ناگواری در این مسیر شده است، هفته گذشته در پی جان باختن و دانش‌آموز خردسال در برخورد با تریلی در داخل شهر رشتخوار و اعتراضات مردمی مسئولان قول مساعد برای پیگیری مشکلات در این رابطه را داده‌اند، بودند.

مسیر خواف، رشتخوار، تربت حیدریه برای تکمیل باند دوم شامل ۱۰ قطعه می‌باشد، که تنها ۲ قطعه از مسیر طی چند سال گذشته با سرعت پایین تکمیل شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.