کد خبر : 310
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

یادداشت؛

جوان ایرانی فعال پویا و سازنده

جوان ایرانی فعال پویا و سازنده
یکی از موضوعات روز و مورد نیاز ما  امروز بها دادن به جوانان متفکر و دارای ایده در کشور است، حال چه این جوان در کوچکترین روستاهای کشور در نقطه صفر مرزی باشد و چه در بزرگترین شهرها ایران زندگی کند، مهمترین موضوع فقط تنها حمایت درست و دادن احساس مفید بودن به جوان ایرانی است.

 

به گزارش چهل ماه نیوز، یکی از موضوعات روز و مورد نیاز ما  امروز بها دادن به جوانان متفکر و دارای ایده در کشور است، حال چه این جوان در کوچکترین روستاهای کشور در نقطه صفر مرزی باشد و چه در بزرگترین شهرها ایران زندگی کند، مهمترین موضوع فقط تنها حمایت درست و دادن احساس مفید بودن به جوان ایرانی است.امروز ایران اسلامی نیازمند به کارگیری نیروهای جوان متفکر و نخبه است که باید با حمایت‌های ویژه در صدر امورات مربوطه با تخصص‌های مورد نیاز قرار بگیرند، دادن مسئولیت و پست‌های مهم به جوانان  در رده‌های مختلف می‌تواند در حوزه‌های مختلف چه اقتصادی چه فرهنگی، ورزشی، سیاسی، علمی، پژوهشی و … به کشور کمک شایانی داشته باشد.

جوان ایرانی می‌سازد، چرا که توان ساختن را در وجود خود دارد و می‌بیند و با اتکای به آن اراده و عزم فولادین خود می‌تواند، قله‌های بزرگ جهانی را فتح کند.


رفع بخش عمده‌ای از نیازهای کشور با اتکا به توان جوانان عزیز

امروز یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای کشور در حوزه تولید و خودکفایی در بخش های مختلف است که می‌توان با سپردن کارهای مختلف در بخش‌های مختلف تولید به گروه‌های نخبه و کارآفرین جوان بخش عمده‌ای از نیازهای کشور را در داخل با توان جوانان عزیز مرتفع ساخت.
امروز اگر ایران اسلامی در بخش‌های مختلف حرف برای گفتن دارد، قطعاً و یقیناً اعتمادی است که در کشور به جوانان نخبه و همچنین شرکت‌های دانش بنیان در بخش‌های مختلف شده است، امروز کار تیمی و گروهی و اجازه دادن تشکیل این گروه‌ها و کمک به ایجاد این تیم‌ها می‌تواند قسمت عمده‌ای از نیازهای کشور ما را در بخش‌های مختلف در حوزه تولید مرتفع و ما را از سایر کشورهای بیگانه بی‌نیاز کند.
 امروز ایران ما در حوزه هوافضا در حوزه پزشکی، نانو، علمی، پژوهشی، اقتصادی و سایر حوزه‌های مختلف دیگر حرف برای گفتن دارد و این قطعاً و یقیناً با اتکای به توان داخلی حاصل شده است و در ادامه یقیناً بها دادن به بخش‌ها و حمایت از جوانان عزیز فعال در این عرصه‌ها می‌تواند ما را در عرصه‌های گوناگون و مختلف همچنان مقتدر و بر سکوهای نخست در جهان با یکتازی قرار دهد.
تفکر جوان ایرانی کشور را در حوزه مصرف‌کننده به تولید‌کننده و صادر‌کننده در دنیا مبدل کرده است
در حوزه ایجاد و راه‌اندازی تیم‌های دانش بنیاد فعالیت این عزیزان در عرصه‌های مختلف باید با روش‌های حمایتی متفاوتی دنبال شود تا با فراهم کردن شرایط ایجاد گروه و تیم با استفاده از تسهیلات و کمک‌های دیگر در بخش‌های تولید بتوان این موضوعات و این بخش‌ها را فعال و فعال‌تر از گذشته کرد.

طی سال‌های اخیر شاهد این بوده‌ایم که کشورهای متفاوتی برای نیازهای داخلی خود به محصولات تولید شده در ایران روی آورده‌اند و این خود جای بسیار تقدیر دارد که با تلاش و همت جوانان عزیز و حمایت مسئولان این امکان فراهم شده است که ایران به عنوان یک کشور صادر کننده در بخش‌های مختلف در حال شناخته شدن است و حرفی برای گفتن در بازار های جهانی دارد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.