کد خبر : 267
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

فرماندار رشتخوار:

امروز دشمن در یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار به دنبال سیاه نمایی است

امروز دشمن در یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار به دنبال سیاه نمایی است
فرماندار رشتخوار گفت: امروز دشمن در یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار به دنبال سیاه نمایی است، ما به سمت انتخابات حرکت می‌کنیم، خدای‌نکرده بی‌بصیرتی ایجاد نشود، امسال تأکید ما در انتخابات پیش رو حضور حداکثری و با بصیرت مردم است.

به گزارش جهل ماهنیوز، حسین باهوش فرماندار رشتخوار ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه رشتخوار با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: با رویکرد انقلابی مسئولان الحمدالله هم‌افزایی بسیار خوبی در سطح شهرستان رشتخوار هم‌اکنون ایجاد شده است.

وی در ادامه در رابطه با پروژه‌های هفته دولت در رشتخوار، اذعان داشت: ۸۶ پروژه هم‌زمان با هفته دولت در رشتخوار بااعتبار بالغ‌بر ۳۸۹ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

باهوش در رابطه با موضوع دانشگاه پیام نور رشتخوار، اذعان داشت: دانشگاه پیام نور رشتخوار در دو سال گذشته در حال جمع شدن بود، اما با پیگیری‌های صورت گرفته تلاش‌های نماینده محترم تنها دانشگاه شهرستان برگردانده شد و امروز دانشگاه رشتخوار ۳۰۰ دانشجو دارد، امیدواریم در اول مهر تعداد دانشجویان را به ۵۰۰ نفر در تکمیل ظرفیت برسانیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه آموزش رشتخوار در موضوع رتبه‌های برتر کنکور، یادآور شد: در سال گذشته تنها یک نفر رتبه زیر هزار داشتیم ولی در امسال ۱۲ رتبه زیر هزار داشتیم، که این باعث افتخار است.

نماینده عالی دولت در رشتخوار در ادامه تصریح کرد: سایت اداری رشتخوار بااعتبار ۲۰ میلیارد تومان از یک هفته گذشته روند کار آن شروع‌شده است، استخر شنای رشتخوار ۸ میلیارد تخصیص اعتبار گرفت، که پیمانکار آن مشخص و انشالله تلاش ما تکمیل این پروژه قبل از پایان امسال است.

فرماندار رشتخوار در ادامه تصریح کرد: کتابخانه فتح‌آباد دو میلیارد اعتبار گرفته و از یک هفته گذشته کار در آن آغازشده است، حدود ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت مسیر رشتخوار به تربت‌حیدریه و خواف و در موضوع باند دوم آغاز قطعه ۹ از سه‌راهی جنگل تا پلیس‌راه شروع‌شده است، در حوزه اسفالت روستایی ۲۱ روستا طی یک سال ۹ ماه حدود ۱۷۰ هزار مترمربع اسفالت شده است که رتبه دوم استان در حوزه جذب قیر و اسفالت را داشته بااعتبار ۱۳ میلیارد داشته‌ایم.

وی در ادامه افزود: ۱۰ چمن مصنوعی در ۱۰ روستا بااعتبار حدود ۱۶ میلیارد تومان، پیگیری بحث ملی مسکن با همکاری شهردار و اعضای شورای شهر ۱۳ هکتار در زمین‌های مقابل دانشگاه پیام نور کار آن انجام‌شده و ۲۵ هکتار دیگر نیز در حال پیگیری است.

باهوش در رابطه با موضوع مشکن روستایی در رشتخوار نیز گفت: در براکو ۲۶ واحد در سعادت‌آباد ۶۰ و در کت ۳۰ مسکن روستایی بحث واگذاری آن انجام‌شده که با این پیگیری‌ها هم‌اکنون در رتبه سوم استان بعد از گناباد و کاخک در حوزه مسکن قرار راداریم.

وی در موضوع خواسته و تقاضای دیرینه مردم در رابطه با فعال شدن مرکز تعویض پلاک رشتخوار، اذعان داشت: در بحث تعویض پلاک شهرداری ساختمان موردنظر را تحویل نیروی انتظامی داده است، امیدواریم در شهریورماه به بهره‌برداری برسد.

فرماندار رشتخوار در رابطه با حوزه بهداشت و درمان نیز بیان داشت: ما در بحث پزشک عمومی کمبود نداریم، پزشک متخصص قلب، اطفال، داخلی وزنان در رشتخوار حضور دارند و نیازمند پیگیری حضور متخصصان دیگر در شهرستان هستیم.

باهوش در ادامه به دیگر موضوعات و پروژه‌ها صورت گرفته در سطح شهرستان رشتخوار اشاره کرد و یادآور شد: در بحث گاز تا پایان شهریور جشن روستاهای بدون گاز در سطح شهرستان را انشالله می‌گیریم.

نماینده عالی دولت در رشتخوار بیان داشت: اتمام کار ساختمان پلیس‌راه که در هفته آینده افتتاح خواهد شد، کمک به سطح ایمنی و هم سهولت در مراجعات شهروندان خواهد شد، در حوزه آب سال قبل تنش بی‌آبی داشته‌ایم، ۶۷ کیلومتر لوله‌گذاری، اصلاح شبکه آب شهرستان بعد از قرار گرفتن در لیست قرارگاه محرومیت‌زدایی قرار گرفت مشکلات تنش آبی کمتری نسبت به سال قبل داشتیم.

وی همچنین تصریح کرد: رشتخوار جزو ۵ شهرستان برتر استان در حوزه تولید گندم و در برق رتبه ۷ استان را کسب کرده است.

فرماندار رشتخوار در پایان افزود: امروز دشمن در یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار به دنبال سیاه نمایی است، این گوشه کوچکی از تلاش‌های خادمان مردم در دولت سیزدهم است، دشمن در تلاش برای بدبینی و بی‌بصیرتی است، ما به سمت انتخابات حرکت می‌کنیم خدای‌نکرده بی‌بصیرتی ایجاد نشود، امسال تأکید ما در انتخابات پیش رو حضور حداکثری و با بصیرت است.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.