کد خبر : 1260
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۰

فرمانده انتظامی رشتخوار:

توصیه‌های پلیس در خصوص چهارشنبه آخر سال

توصیه‌های پلیس در خصوص چهارشنبه آخر سال
فرمانده انتظامی رشتخوار گفت: تمام دغدغه پلیس برای پیشگیری از رفتارهای پر خطری است که احساس امنیت جامعه را در آستانه تقارن زیبای «بهار طبیعت و بهار قرآن »تهدید می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری “چهل ماه نیوز” با تبریک پیشاپیش «بهار طبیعت و ماه بهار قرآن»؛ گفت: اجازه ندهیم رفتارهای خشن جای بازی‌های بی‌خطر و سرگرمی‌های پرنشاط را برای فرزندانمان پر کند.

محمد عباس زاده با تاکید بر اینکه همواره پلیس مخالف شادی و نشاط در جامعه نیست، یادآور شد: در مجموع پلیس با موضوع شادی و نشاط مخالفتی ندارد، اما مخالف ناهنجاری‌هایی است که با برچسب جشن و شادی آرامش و امنیت جامعه را مختل می‌کند.

وی در ادامه افزود: انگیزه کارکنان پلیس برای پیشگیری از مخاطرات شب چهارشنبه آخر سال جلوگیری از ورود سانحه به سفره هفت سین خانواده‌هاست.

فرمانده انتظامی رشتخوار در ادامه تصریح کرد: دغدغه پلیس پیشگیری از رفتارهای پر خطری است که احساس امنیت جامعه را در آستانه تقارن زیبای «بهار طبیعت و بهار قرآن »تهدید می‌کند.

وی با توصیه به والدین در ادامه افزود: اجازه ندهیم رفتار فرزندانمان، دلخواه تاجران بی‌رحمی باشد که آرامش و سلامتی دیگران را به تاراج می‌گذارند.

عباس زاده در پایان و در ادامه مطلب گفت: باید در آستانه تقارن پرشکوه «بهار طبیعت و ماه بهار قرآن» همدلی و همیاری با پلیس در مبارزه با ناامنی را گامی موثر برای تامین آرامش و سلامتی فرزندانمان بدانیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.