کد خبر : 1257
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۴:۳۹

فرماندار رشتخوار:

مردم دین خود را به‌ نظام و انقلاب ادا کردند

مردم دین خود را به‌ نظام و انقلاب ادا کردند
فرماندار رشتخوار گفت: با تمام مشکلاتی که وجود داشت، مردم دین خود را به‌نظام و انقلاب ادا کردند و این وظیفه مسئولان را برای خدمت‌رسانی سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری چهل ماه نیوز، فرماندار رشتخوار در دوازدهمین و آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار، با تقدیر از تمامی عوامل برنامه‌ریز در انتخابات ۱۱ اسفند امسال، عنوان کرد: چندین همایش با همکاری و کمک دستگاه‌های متولی در راستای جهاد تبیین برگزارشده که هدف آن‌ها با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری آشنایی عموم مردم با دستاوردهای 45 ساله نظام و انقلاب بوده است تا در آستانه برگزاری انتخابات مردم عزیز دچار یاس و ناامیدی نشوند.

باهوش در ادامه مطلب افزود: با تمام خباثت‌ها و دشمنی‌های دشمنان داخلی و خارجی که تلاش داشتند مردم را از صحنه‌های سیاسی انقلاب دور کنند تا بتوانند نقشه‌های خود به مرحله اجرا برسانند، باز دیگر مردم شهرستان رشتخوار با مشارکت 76 درصدی در انتخابات برگ زرینی بر افتخارات این شهرستان رقم زدند.

وی در ادامه اذعان داشت: مردم عزیز در همه صحنه‌ها ثابت کردند که از مسئولان جلوتر هستند، با تمام مشکلاتی که وجود داشت مردم دین خود را به‌نظام و انقلاب ادا کردند و این وظیفه مسئولان را برای خدمت‌رسانی سنگین‌تر می‌کند و حال وظیفه مسئولان این بوده تا با رویکرد جهادی و انقلابی همیشه آماده خدمت‌رسانی به مردم باشند.

فرماندار رشتخوار خاطرنشان کرد: حال که انتخابات به اتمام رسیده است و با روی کار آمدن نماینده منتخب مردم باید تلاش کنیم مرزبندی‌های سیاسی و جناحی در شهرستان حذف شود و حق و حقوقات شهرستان‌های حوزه انتخابیه بهتر دیده شود، وظیفه همه ما این است که به منتخب مردم کمک کنیم و قدمی برای خدمت به مردم و آبادی و عمران منطقه برداریم.

باهوش با توجه به اینکه در ایام پایان سال و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز هستیم، یادآور شد: اعضای کارگروه‌هایی همچون؛ خدمات سفر، تنظیم بازار، ترافیک و … در این محدوده زمانی با دقت بیشتری فعالیت کنند و در راستای تهیه و تأمین اقلام ضروری و حفظ جان و مال مردم برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی گفت: تجربه‌ها نشان از این می‌دهد که در این ایام گاها پیش می‌آید که کمبودهایی ایجاد شود، اعضای کارگروه‌های مربوطه از همین اکنون به فکر تأمین و ذخیره‌سازی اقلام باشند تا در مواقع ضروری و بحرانی بتوانند بازار را کنترل کنند.

فرماندار رشتخوار در ادامه اظهار داشت: کشیک‌های نوروزی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و همچنین اعضای ستاد بحران باید آمادگی کامل را در این ایام داشته باشند و بحث حفاظت فیزیکی و سرکشی از ادارات در تعطیلات نوروزی هم باید در اولويت قرار گیرد.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در مواقع بحرانی آمادگی کامل را داشته باشند تا به‌محض وقوع اتفاقات احتمالی در اسرع وقت خدمات‌دهی داشته باشند.

حجت‌الاسلام جهانشیری امام‌جمعه شهرستان رشتخوار در این جلسه در خصوص مزایا و فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان سخنانی بیان کرد و این ماه را فرصتی برای بندگی خداوند و دوری از گناهان و آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌ها دانست.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.