کد خبر : 1248
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۰۱

فرماندار رشتخوار:

مشارکت ۷۶ درصدی مردم رشتخوار در انتخابات

مشارکت ۷۶ درصدی مردم رشتخوار در انتخابات
فرماندار رشتخوار گفت: مردم شهرستان رشتخوار با مشارکت ۷۶ درصدی خود در انتخابات ۱۱ اسفندماه بار دیگر از آزمون با بصیرتی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ حسین باهوش در مراسم استقبال مردمی از دوازدهمین نماینده منتخب مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مسجد علی ابن ابی‌طالب(ع) رشتخوار گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت ۴ فرموده مقام معظم رهبری بود، که این موضوع با تعامل خوب مسئولان و مردم به بهترین نحو در شهرستان رشتخوار مدیریت و برگزار شد.

فرماندار رشتخوار با تأکید بر اینکه بهترین و سالم‌ترین انتخابات حتی بدون کوچک‌ترین حاشیه در شهرستان رشتخوار برگزار شد، افزود: امروز به‌پاس درایت، تیزبینی و هوشیاری باید از حضور مردم و بصیرت آن‌ها در صحنه‌های گوناگون از جمله حماسه مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری در انتخابات بود، اظهار داشت: امروز از آزمون با بصیرتی مردم شهرستان رشتخوار بار دیگر سربلند و پیروز بیرون آمدند و مردم ولایت‌مدار رشتخوار با یک مشارکت ۷۶ درصدی مجدد تجدید بیعتی با امام شهدا، شهدا، رهبر معظم انقلاب، انقلاب و نظام خود بستند.

نماینده عالی دولت در رشتخوار با تأکید بر اینکه امروز مردم تشنه کار و خدمت هستند، یادآور شد: مردم امروز بصیر و نسبت به‌تمامی مسائل آگاه هستند، امروز دست در دست هم باید دهیم تا نماینده ما در عرصه خدمت‌رسانی موفق باشد.

 

باهوش در ادامه با اشاره به اینکه چیزی که امروز در شهرستان ما نیاز است، هم‌افزایی است، تصریح کرد: پیگیری‌ها متعددی در رابطه با جاده انجام‌شده که الحمدالله در حال نتیجه دادن است، قطعه ۲ و قطعه ۷ صفرتا ۱۰۰ آن را با پیگیری‌های انجام‌شده، هم‌اکنون ایمیدرو عهده‌دار شده و مراحل مناقصه آن در حال برگزاری است.

شایان‌ذکر است، از مجموع جمعیت ۶۶ هزارنفری شهرستان رشتخوار حدود ۴۳ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، در این شهرستان ۹۵۳ نفر مجری، عملیات انتخابات را پیش بردند.

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.