کد خبر : 1229
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

فرماندار رشتخوار:

رشتخوار ۴۳ هزار نفر واجد شرایط رای دارد

رشتخوار ۴۳ هزار نفر واجد شرایط رای دارد
فرماندار رشتخوار گفت: از مجموع جمعیت ۶۶ هزار نفری این شهرستان حدود ۴۳ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.
حسین باهوش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ گفت: در شهرستان رشتخوار به عنوان حوزه فرعی انتخابیه، تعداد ۵۳‌ شعبه اخذ رای است که از این تعداد ۶ صندوق در شهر رشتخوار در مکان رای گیری مستقر شده‌اند.

باهوش مجریان، حافظان و ناظران را ارکان اصلی برگزاری انتخابات عنوان و اظهار کرد: در شهرستان ۹۵۳ نفر مجری عملیات انتخابات را پیش می‌برند و فعالان نیروی انتظامی نیز در زمینه حافظان انتخابات نقش ایفا می‌کنند.

فرماندار رشتخوار با تاکید بر اینکه تا ساعت ۱۷ امروز بیش از ۲۰هزار نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود با استقبال و مشارکت  مردم همشه در صحنه رشتخوار میزان مشارکت در ساعات آینده انشالله افزایش یابد.

وی ادامه داد: بنا به فرمایش مقام رهبری چهار راهبرد اصلی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت برای حضور حداکثری در دستور کار قرار گرفته است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه یازده اسفند ماه در حال برگزاری است.

شهرستان رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی دارای یک  کرسی نمایندگی است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز ۶ عضو دارد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.