کد خبر : 974
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

فرماندار رشتخوار:

چشم طمع دشمنان بر انتخابات پیش‌رو است

چشم طمع دشمنان بر انتخابات پیش‌رو است
فرماندار رشتخوار گفت: امروز باید بار دیگر بصیرت مردمی مانند تمام صحنه‌های حساس و مورد نیاز کشور به صحنه انتخابات کشیده شود، تا بار دیگر شاهد ناامیدی دشمنان باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ حسین باهوش صبح امروز در جلسه هیات اجرایی شهرستان رشتخوارکه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هدف ما برگزاری انتخابات سالم است، هر فردی که مردم به آن رای دهند و انتخاب کنند، به‌عنوان نماینده حوزه انتخابیه خواف‌ورشتخوار معرفی خواهد شد.

فرماندار رشتخوار با تاکید بر آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری امر انتخابات، گفت: اعضای هیات اجرایی، نظارت، بازرسی، کاربران و دست‌اندرکاران شعب اخذ رای بطور کامل در سامانه جامع انتخابات ثبت شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات به عدم همراهی و حمایت کارکنان دولتی از کاندیدها اشاره کرد و اذعان‌ داشت: مسئولان اجرایی شهرستان حق حمایت و همراهی از هیچ‌یک از نامزدهای انتخاباتی را ندارند، زیرا مشارکت حداکثری در انتخابات در کنار یک رقابت سالم از همه‌چیز برای ما مهم‌تر است.

نماینده عالی دولت در رشتخوار با اشاره به اینکه در مجاورت شهرستان‌ خواف هستیم و یک حوزه تلفیقی محسوب می‌شویم، گفت: هیچگاه نباید اجازه دهیم وحدت و اتحادی که بین تشیع و اهل‌سنت عزیز در کشور است، از بین برود، چرا که تمام تلاش امروز دشمن برای دستیابی به اهداف شوم خود با برهم‌زدن اتحاد بین مسلمانان است.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش‌رو و چشم طمع دشمنان بر انتخابات پیش‌رو، افزود: امروز باید بار دیگر بصیرت مردمی مانند تمام صحنه‌های حساس و مورد نیاز کشور به صحنه انتخابات کشیده شود، تا بار دیگر شاهد ناامیدی دشمنان باشیم.

فرماندار رشتخوار تصریح کرد: اعضای هیات اجرایی انتخابات و دست‌اندرکاران برگزاری این امر بی‌طرفی خود را حفظ کنند، تا شاهد برگزاری انتخابات پرشور و سالم در منطقه باشیم.

باهوش با تاکید بر موضوع جهاد تبیین بر اطلاع‌رسانی تلاش‌ها و دستاورد‌های کسب شده در کشور طی دوران انقلاب اسلامی، یادآور شد: ما جشن روستای بدون گاز را به‌زودی در سطح شهرستان رشتخوار با بهره‌مندی هفت روستای باقی‌مانده بخش جنگل این شهرستان خواهیم گرفت؛ احداث پلیس‌راه، ارتقای شهرداری رشتخوار، طرح تفصیلی شهر رشتخوار و شهرک فرهنگیان از پروژه‌های دیگر بوده که اجرایی شده است؛ موضوع پلاک ۵۰ در بخش جنگل از دیگر موضوعات و کارهای انجام شده است.

فرماندار رشتخوار در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان انجام شده که باید به سمع و نظر مردم برسد، اظهار داشت: در موضوع پروژه آبرسانی ۹۰ کیلومتر زیر‌سازی شبکه آب انجام شده است؛ در محور جنگل دبی آب از هشت اینچ به ۲۱ اینچ افزایش پیدا کرده است و سه حلقه چاه شرب برای رفع مشکلات کم‌آبی احداث شده است.

مرکز شهرستان رشتخوار در ‪ ۲۰۰‬کیلومتری جنوب شرقی شهر مشهد واقع شده است، در این شهرستان تعداد ‪۵۷‬ روستای مسکونی‪ ۵۵ ‬روستای بالای ‪ ۲۰‬خانوار و مابقی زیر ‪ ۲۰‬خانوار جمعیت هستند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.