کد خبر : 546
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

یادداشت؛

بسیج مدرسه عشق و ایثار

بسیج مدرسه عشق و ایثار
امروز تفکر و روحیه بسیجی از مرزهای کشور ما فراتر رفته و در سایر کشورها الگو پذیری از روحیه بسیج در حال گسترش است، این یعنی تفکر بسیج و قدرتی که بسیج با ایمان و پاکی به دل‌های هر انسانی می‌نشاند.

به گزارش پایگاه خبری «چهل ماه نیوز»؛ بسیج مدرسه عشق و ایثار است، آنچه بسیج را از سایر نهادها و ارگان‌ها موجود در کشور متمایز می‌کند، داشتن روحیه جهادی حضور فعال در همه عرصه‌ها برای کمک به کشور است.

بسیجی میدان‌دار عرصه‌های مختلف در طول بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی است، روحیه بسیجی نشان داده و اثبات کرده است که اگر در هر کاری وارد شود باعث پیشرفت و ترقی در آن زمینه در کشور خواهد شد.

تفکر و روحیه بسیجی در حال عبور از مرزهای کشور

امروز تفکر و روحیه بسیجی از مرزهای کشور ما فراتر رفته و در سایر کشورها الگو پذیری از روحیه بسیج در حال گسترش است، این یعنی تفکر بسیج و قدرتی که بسیج با ایمان و پاکی به دل‌های هر انسانی می‌نشاند.

امروز بخش مهمی از امنیت کشور ما مرهون تلاش‌های بسیجیان در عرصه‌های گوناگون است، بسیجی خستگی‌ناپذیر است و در هر جا که نیاز به حضورش باشد، حضور فعال داشته و برای کمک به کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

بسیجی برای رسیدن به قله از هیچ چیز و هیچ کس هراسی ندارد

سیل، زلزله، فعالیت گروه‌های جهادی در ساخت و ساز منازل محرومان بخشی کوچکی از تصاویر ثبت شده از تلاش‌های بسیجیان در طول چندین سال گذشته در سطح کشور بوده است.

داشتن روحیه بسیجی یعنی ایمان داشتن به خدا، بسیجی یعنی اوج معنویت اوج فداکاری و پیشتاز خط مقدم برای تقابل با جبهه کفر بسیجی هیچگاه از سختی کار سخن نمی‌گوید، و برای رسیدن به قله از هیچ چیز و هیچ کس هراسی به دل راه نمی‌دهد.

روحیه بسیج کشور را بی‌نیاز از بیگانگان خواهد کرده است

بسیجی پیوسته در تلاش است تا برای پیشرفت و آبادانی کشور راهکاری پیدا کرده و دشمن را در هر عرصه‌ای از بیگانگان بی‌نیاز کند.

استفاده از تفکر و روحیه بسیجی می‌تواند، کشور را در حوزه‌های مختلف پیشتاز و بی‌رقیب کند، آنچه امروز برای ایران در حال رقم خوردن است و قدرت ایران را برای جهانیان به یک معما تبدیل کرده است، حقیقتش و رمز آن وجود روحیه بسیجی در بین دانشمندان نخبگان و فعالان عرصه‌های اقتصاد نظامی پزشکی وسایر عرصه‌های دیگر است.

انتهای خبر/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.