کد خبر : 1478
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹

فرماندار رشتخوار:

«وعده‌ صادق» پاسخی کوبنده به رژیم صهیونیستی بود

«وعده‌ صادق» پاسخی کوبنده به رژیم صهیونیستی بود
فرماندار رشتخوار گفت: کشور ما امروز به برکت انقلاب اسلامی بسیار قدرتمند شده است، عملیات غرورآفرین وعده صادق پاسخ کوبنده و محکمی به حمله‌های تروریستی رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش چهل ماه نیوز، حسین باهوش فرماندار رشتخوار صبح امروز در جلسه مشترک ستاد خدمات سفر و شورای ترافیک شهرستان رشتخوار ضمن تبریک عملیات غرورآفرین ایران اسلامی در برابر اسرائیل غاصب، گفت: دشمنان ما در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی هیچ‌گاه دست از دشمنی برنداشتند و در بسیاری از مواقع برخلاف دستورالعمل‌های سازمان ملل کارکرده و قوانین حقوق بشر را نقض کردند.

باهوش در ادامه با بیان اینکه اسرائیل غاصب همیشه از حملات قدرتمند ایران اسلامی ترس و وحشت داشته است، اظهار داشت: اسرائیل از قدرت نظامی کشور ایران هراس دارد وگرنه شک نکنید اگر این‌طور نبود تابه‌حال دشمنان به کشور ما حمله‌های زیاده می‌کردند.

وی عنوان کرد: کشور ما امروز به برکت انقلاب اسلامی الحمدالله در حوزه نظامی بسیار قدرتمند شده و عملیات غرورآفرین وعده صادق توسط نیروهای نظامی ما به حمله‌های تروریستی اسرائیل پاسخ کوبنده و محکمی بود.

باهوش در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: با همکاری تمامی دستگاه‌های متولی و عوامل دست‌اندرکار در ستاد خدمات سفرهای نوروزی در ایام عید امسال تصادفی در محورهای مواصلاتی شهرستان رشتخوار نداشتیم.

وی افزود: رشتخوار امسال در حوزه خدمات سفر و ترافیک در وضعیت خوبی قرار دارد و در صدر جدول استان است.

فرماندار رشتخوار همچنین تصریح کرد: دهیاران، بسیجیان و دستگاه‌های امدادی و خدماتی با همکاری ویژه‌ای که امسال با ستاد خدمات سفر در شهرستان داشتند و تعامل تمامی این عزیزان باعث شد تا خوشبختانه تصادفی در محور رشتخوار رخ ندهد.

وی ادامه داد: امسال با طرحی که اجرا شد از ظرفیت دهیاران و بسیجیان در نقاط حادثه‌خیز محور رشتخوار استفاده گردید و این موضوع نمونه بارز تعامل و همکاری مشارکتی با پلیس‌راه بود که مقام معظم رهبری هم در انتخاب شعار سال به مسئله استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم در امور بسیار تأکید داشتند.

رئيس ستاد خدمات سفر رشتخوار بیان داشت: دراین‌بین نیروهای بسیجی هم حضور و مشارکت فعالی داشتند و همان‌طور که در تمامی عرصه‌ها به مردم عزیز خدمات‌رسانی می‌کنند این بار هم با رویکرد جهادی پای‌کار آمدند، وظیفه ما هم در دوران مسئولیتی که داریم این است که تا می‌توانیم به مردم خدمت کنیم و مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و … کشور را مرتفع نماییم.

وی یادآور شد: امروزه یکی از دغدغه‌های مهم جامعه بحث عفاف و حجاب است، دشمنان از طرق مختلف سعی دارند تا مردم را از نظام و انقلاب ناامید کنند اما با بصیرت و آگاهی مردم عزیز در نقشه‌های شوم خود شکست خوردند و به نتیجه‌ای نرسیده به همین خاطر روی مسئله اجتماعی عفاف و حجاب بانوان جامعه ما دست گذاشته‌اند.

فرماندار رشتخوار در ادامه مطلب بیان کرد: عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خانوادگی همین موضوع بی‌حجابی بوده و گاها این آسیب باعث از بین رفتن بنیان یک خانواده شده است، لذا رعایت مسئله عفاف و حجاب در محیط‌های آموزشی و اداری می‌تواند به تقویت فرهنگ حجاب اسلامی کمک کند و مانعی برای ترویج بی‌حجابی در سطح جامعه باشد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.