کد خبر : 420
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۶

امام جمعه رشتخوار:

عملیات طوفان‌الاقصی فاتح زمین و زمان بود

عملیات طوفان‌الاقصی فاتح زمین و زمان بود
امام جمعه رشتخوار گفت: حماسه طوفان‌الاقصی تازیانه الهی بود که بر سر و صورت ابن رژیم ستم کار زد شد و انشالله در ادامه این اقدام به زودی پیروزی از آن مسلمانان خواهد شد.

به گزارش “چهل ماه نیوز“، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار صبح امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی‌ابن ابی طالب (ع) شهر رشتخوار با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز دانش‌آموز، گفت: امروز دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان ما ادامه دهنده راه جوانان در دوران انقلاب اسلامی هستند، و با حضور خود در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه بار دیگر انزجار خود از مستکبران جهان و دفاع از مظلومیت فلسطین را اعلام خواهند کرد.

وی در ادامه با پیگیری‌های اخیر وزیر امور خارجه کشورمان اشاره و تصریح کرد: یکی از مسائلی که باید از آن به شایستگی تقدیر شود، عملکرد وزیر خارجه است، که در سفرها و سخنرانی‌های خود عملکرد مثبتی داشت و کارهای بزرگی انجام داد.

امام جمعه رشتخوار با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی از این جریان به عنوان فاتح زمین و زمان یاد کرد و یادآور شد: حماسه طوفان‌الاقصی تازیانه الهی بود که بر سر و صورت ابن رژیم ستم کار زد شد و انشالله در ادامه این اقدام به زودی پیروزی از آن مسلمانان خواهد شد.
خطیب نماز جمعه رشتخوار با تاکید بر علت و چرایی انجام عملیات طوفان‌الاقصی، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی به علت ۷۵ سال ظلم و ستم رژیم کودک‌کش، ۱۶ سال محاسره غزه، حسار‌کشی، شهرک‌سازی اجباری، کوچ اجباری فلسطینیان به کشورهایی مثل لبنان، بی‌احترامی به قوانین بین‌المللی و… طرح‌ریزی شد.
وی در ادامه در رابطه با موضوع جاده و مسیر کمربندی با تسلیت مجدد به خانواده‌های بهروزی در جریان فوت دو کودک خردسال از این خانواده در برخورد با کامیون‌های حمل بار معادن، گفت: ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولان شهرستان خبرها حکایت از هماهنگی‌های انجام شده برای ملاقات با وزیر راه توسط مسئولان شهرستان دارد، مسئولین ما بابد وظیفه که به آنها سپرده می‌شود به نحو احسنت دنبال کنند، وگرنه دشمن از این موضوع سو استفاده خواهد کرد، ما باید به صدای این مردم گوش کنیم، مسئولان ما باید قدردان این عزیزان باشند، اگر بی‌توجه به مسائل باشند، در همین دنیا تقاص بی‌توجهی‌های خود را پس خواهند داد.

امام جمعه رشتخوار در ادامه یادآور شد: فرهنگ شهرستان ما نیازمند کمک در راستای ارتقای فرهنگی است، آسیب‌های اجتماعی، نزاع‌های دست‌جمعی طلاق، فرهنگ عمومی باید متغییر و متحول شود.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.