کد خبر : 1293
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

حمایت دولت از اشاعه فرهنگ جوانی جمعیت؛

تولد نوزادان ۳ قلو در دولت‌آباد رشتخوار

تولد نوزادان ۳ قلو در دولت‌آباد رشتخوار
مسئولان شهرستان رشتخوار در راستای اشاعه فرهنگ جوانی جمعیت و تحکيم بنیان خانواده با خانواده دارای فرزند سه قلو در روستای دولت آباد رشتخوار دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهل ماه نیوز، صبح امروز جمعی از مسئولان شهرستان رشتخوار در راستای اشاعه فرهنگ جوانی جمعیت و تحکيم بنیان خانواده با خانواده دارای فرزند سه قلو در روستای دولت آباد رشتخوار دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار رشتخوار در حاشیه این برنامه گفت: خانواده‌ها تلاش کنند، فرزندانی صالح و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت کنند.

حسین باهوش در ادامه افزود: یکی از برکات دولت سیزدهم توجه ویژه به بعد حمایت از طرح جوانی جمعیت و فرزند آوری بوده و سیاست‌های دولت به این سمت‌وسو است که کشورمان جمعیت جوانی داشته باشد و آینده کشور را با نیروهای جوان تأمین نماید.

وی همچنین اذعان داشت: در دولت دکتر رئیسی به موضوع خانواده اهمیت ویژه‌ای داشته شده است، سیاست‌های حمایتی دولت محترم در بحث فرزند آوری؛ واگذاری زمین، خودرو و سایر خدمات ویژه بوده که برای مردم به عینه مشهود است.
فرماندار رشتخوار تأکید کرد: دستگاه‌های حمایتی تمام تلاش خود را برای حمایت از این خانواده داشته باشند تا هم تشویقی برای نسل جوانان و هم امیدی برای آينده کشور باشند.

فرماندار رشتخوار در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گفت: در دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن در سطح شهرها و روستاهای شهرستان در حال اجراست و بلافاصله‌ بعدازاینکه این طرح در روستای دولت‌آباد اجرا گردید یک قطعه زمین در قالب جوانی جمعيت به این خانواده اهدا خواهد شد.

اهدای چند عدد قوطی شیر خشک، ارائه وام قرض‌الحسنه و اشتغال از محل اعتبارات کمیته امداد و یا بهزیستی، تحویل بسته‌های معیشتی و لوازم بهداشتی و … ازجمله کمک‌هایی بوده که به این خانواده ارائه شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.