کد خبر : 1270
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۳۶

طی حکمی؛

سرپرست جدید اداره آب‌و‌فاضلاب رشتخوار معرفی شد

سرپرست جدید اداره آب‌و‌فاضلاب رشتخوار معرفی شد
با صدور حکمی از طرف مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی، مجید کاظمی به‌عنوان سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب رشتخوار معرفی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «چهل ماه نیوز» مراسم تکریم و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان صبح امروز با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، معاونت نیروی انسانی و مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی و جمعی از کارشناسان اداره آب و فاضلاب رشتخوار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار رشتخوار در مراسم تکریم و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های کارکنان اداره آب و فاضلاب، گفت: خوشبختانه رویکرد جهادی و جهش کار و تولید در شهرستان رشتخوار خصوصاً در حوزه آب‌رسانی به‌صورت بسیار خوبی دنبال شده است به‌طوری‌که برای مردم منطقه قابل‌لمس بود که امسال مشکلات حوزه آب در فصول گرم سال کاهش بسیار چشمگیری پیدا کرده بود.

حسین باهوش در ادامه عنوان کرد: رشتخوار بحرانی‌ترین دشت آبی استان را دارد و باید به این درک مشترک برسیم که یکی از بحران‌های جدی در آینده، بحران کمبود آب است و باوجوداینکه هنوز هم در نقاطی از شهرستان مشکلاتی در حوزه آبرسانی وجود دارد، این دغدغه را داریم که مردم دچار بی‌آبی نشوند و ریزش‌های اجتماعی صورت نگیرد.

وی با اشاره به مناطقی که هنوز هم چالش‌هایی در حوزه آبرسانی دارند، تأکید کرد: عباس‌آباد فرامیشان، محمد‌آباد، سعادت‌آباد، عباس‌آباد جنگل، رزقری، فاردق، دولت‌آباد، مجتمع آب اسلام‌آباد، فتح‌آباد، مجتمع آب جنگل و جنت‌آباد، شهر رشتخوار و… از جمله مناطقی هستند که نیاز به توجه بیشتری در حوزه اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی و احداث مخازن دارند.

فرماندار رشتخوار در ادامه یادآور شد: تلاش گردد اقدامات شاخص انجام شده در حوزه آبرسانی در راستای جهاد تبیین و امید‌‌آفرینی و همچنین کار جهادی برای مردم بیان شود.

در این مراسم طی حکمی از طرف حسین امامی مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی، مجید کاظمی به‌عنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهرستان رشتخوار معرفی شد و از زحمات و خدمات میثم شریعت مدیر قبلی تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.