کد خبر : 1266
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۳۱

در قالب پویش وصال‌یار صورت گرفت؛

اهدای ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان در رشتخوار

اهدای ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان در رشتخوار
مسئول بسیج سازندگی رشتخوار گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه رشتخوار تعداد ۱۹ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش بهزیستی در رشتخوار توزیع شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «چهل‌ماه‌نیوز» همزمان با ایام ماه بندگی خدا ماه مبارک رمضان به همت و تلاش قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه شهرستان و همکاری اداره بهزیستی رشتخوار ۱۹ سری جهیزیه با اعتبار بالغ بر ۱ میلیارد تومان بین نوعروسان تحت پوشش بهزیستی در رشتخوار توزیع شد.

 

وی در ادامه افزود: ارزش هر سری جهیزیه در ای طرح که با نام مبارک شهید سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به زوج‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی اهدا شد، بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید آغاز زندگی جوانان ما با فرهنگ‌سازی درست اسلامی به شیوه و روش زندگی ائمه اطهار (ع) با سبک زندگی ساده اسلامی نزدیک شود، اظهار داشت: ضمن آرزوی خوشبختی برای جوانان عزیز توصیه ما همواره نگاه درست به زندگی و الگو گرفتن از سبک زندگی ائمه اطهار (ع) سادگی و احترام متقابل زوجین به هم است.

شایان ذکر است، این سری از جهیزیه‌ها شامل اقلام ضروری و اولیه آغاز یک زندگی ساده از جمله یخچال، فرش، لباسشویی، گاز، جاروبرقی و… است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.