کد خبر : 1253
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

امام جمعه رشتخوار:

پیروز میدان انتخابات مردم بودند

پیروز میدان انتخابات مردم بودند
امام جمعه رشتخوار گفت: در انتخاب پیروز میدان مردم بودند، تلاش آمریکا و ایادی آنها برای ناامیدی مردم با شکست مواجه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «چهل ماه نیوز»؛ حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی‌ابن ابی طالب(ع) رشتخوار با اشاره به اهمیت درخت و درخت‌کاری، گفت: در دین مبین اسلام به درخت و درخت‌کاری بسیار تاکید  شده است، درخت باعث سرسبزی و هوای پاک است، درخت باعث روح بخشیدن به طبیعت است.

وی در ادامه افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات بسیار ارزنده‌ای در سطح جامعه به ویژه قشر ضعیف ارائه می‌دهد، باید در راستای کمک به نیازمندان ما نیز در جهت تقویت و حمایت از این نهاد پر ثمر در سطح کشور تلاش کنیم.

خطیب نماز جمعه رشتخوار در ادامه اذعان داشت: جهاد انتخاباتی این جهاد آموزه‌های فراوانی دارد، سلامت و امنیت انتخابات و مشارکت در شهرستان رشتخوار بسیار مطلوب بود که جای تقدیر از این بصیرت و حضور مردم دارد.

حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه، بیان داشت:  امروز شعور سیاسی مردم بسیار بالاست، لبیک و حضور مردم به ندای رهبر معظم انقلاب حماسی بزرگ در کشور خلق کرد.

وی با اشاره به پیام‌های انتخابات ۱۱ اسفند در کشور و دنیا، یادآور شد: در انتخاب پیروز میدان مردم بودند، تلاش آمریکا و ایادی آنها برای ناامیدی مردم با شکست مواجه شد، دشمن تلاش کرد تا مردم را ناامید کنند از نظام و انقلاب اما راهبرد آنها با شکست مواجه شد.

امام جمعه رشتخوار در ادامه، تصریح کرد: حضور ۴۰ درصدی در انتخابات کشور و مشارکت بیش از ۷۰ درصدی در شهرستان رشتخوار برگ ذرینی دیگر از سوی مردم بود که به کوری چشم دشمنان رقم خورد.

حجت الاسلام جهانشیری با تاکید بر تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان، اظهار داشت: امروز باید مسئولان ما متوجه این همراهی و حضور مردم در صحنه باشند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات در جامعه بردارند.

 

انتهای خبر/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.