کد خبر : 1184
تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۹

امام جمعه رشتخوار:

مشارکت حداکثری، اقتدار ایران اسلامی را رقم می‌زند

مشارکت حداکثری، اقتدار ایران اسلامی را رقم می‌زند
امام جمعه رشتخوار گفت: امروز همه ما وظیفه‌داریم در انتخابات شرکت کنیم و با انتخاب فرد اصلح کاری کنیم که بعداً خوشحال از اقدام امروز خود باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام‌جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی‌ابن‌ابی طالب (ع) رشتخوار با تبریک اعیاد نیمه شعبان گفت: بحث هزینه‌های مراسم چراغ و برات می‌تواند به همت مسئولان و همکاری مردم در شهر و روستاها برای امورات شهر و روستا و برای جهیزیه محرومین هزینه شود، که یک امر خداپسندانه برای آمرزش اموات خواهد بود که به یک فرهنگ باید تبدیل شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع پراهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری با تأکید بر ۴ مؤلفه که مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات بیان داشتند، اذعان داشت: انتخابات و مشارکت حداکثری اقتدار ایران اسلامی را در دنیا رقم خواهد زد، ما امروز باید رهرو راه شهدا عزیز باشیم، باید کاری کنیم که مجلس که خانه ملت است، قوی باشد، ما نماینده‌ای می‌خواهیم که مدافع نظام انقلاب و خون شهدا عزیز ما باشد.

 

امام‌جمعه رشتخوار در ادامه یادآور شد: امروز همه ما وظیفه‌داریم، با انتخاب فرد اصلح کاری کنیم که بعداً خوشحال از اقدام کنونی خود باشیم، ما اگر مجلس ضعیفی داشته باشیم، قانون‌های ضعیفی وضع خواهد شد و مطالبات به‌حق ما عملی نخواهد شد.

حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که به ما انگیزه می‌دهد، فرمایش مقام معظم رهبری است که حضور حداکثری واکسینه شدن نظام جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت، اذعان داشت: امروز دشمن در کمین است، انتخابات ضعیف خوشحالی دشمنان را رقم خواهد زد، اما بصیرت و روشنفکری مردم ما و حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی این‌بارهم مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد بود.

 

 

وی با تأکید بر ویژگی‌های نماینده اصلح در ادامه اظهار داشت: نماینده‌ای باید انتخاب شود که پایبند به اقتصاد مقاومتی باشد، دارای اعتمادبه‌نفس بالا باشد، نه اینکه منتظر باشد که دشمن می‌خواهد کاری برای ما انجام دهد، استکبار‌ستیز، مطالبه گر و پای درد دل مردم باشد، نماینده‌ای در طراز انقلاب باشد، کسی که اهل مطالعه و به‌دوراز فساد و دست‌پاک باشد، نماینده صادق و روراست باشد.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.