کد خبر : 1179
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۵۸

فرماندار رشتخوار:

آراء دانش‌آموزان در انتخابات بسیار تاثیر‌گذار است

آراء دانش‌آموزان در انتخابات بسیار تاثیر‌گذار است
فرماندار رشتخوار گفت: دانش آموزان می‌توانند جلوی القای ناامیدی که دشمنان امروزه برای تحقق آن تلاش دارند، را بگیرند، رأی دانش‌آموزان و حضور آنان در جامعه و خانواده به‌عنوان یک جوان تحصیل‌کرده و روشن‌فکر بسیار تاثیر‌گذار است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «چهل ماه نیوز»؛ فرماندار رشتخوار صبح امروز در جمع دانش‌آموزان رأی اولی این شهرستان که به مناسبت انتخابات برگزارشده بود، بیان کرد: رأی اولی‌های عزیز آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و می‌توانند در مؤلفه مهم و اثربخش مشارکت حداکثری مردم جامعه و خصوصاً اقشار دانش‌آموزی در انتخابات‌ نقش داشته باشند.


وی در ادامه افزود: دانش آموزان می‌توانند جلوی القای ناامیدی که دشمنان امروزه برای تحقق آن تلاش دارند، را بگیرند، رأی دانش آموزان و حضور آنان در جامعه و خانواده به‌عنوان یک جوان تحصیل‌کرده و روشن‌فکر بسیار تاثیر گذار است.

باهوش همچنین یادآور شد: دانش‌آموزان به‌عنوان یک عنصر تاثیر گذار می‌توانند خانواده، اقوام، دانش‌آموزان و مردم جامعه را به حضور در انتخابات تشویق نمایند.

فرماندار رشتخوار با توجه به اینکه دشمنان تلاش می‌کنند که مشارکت حداکثری ایجاد نشود و مردم از انتخابات‌ دلسرد شوند، یادآور شد: امروزه مردم عزیز با بصیرتی که دارند پای آرمان‌های نظام و انقلاب هستند و نقشه‌های دشمنان را از بین خواهد برد.

وی در ادامه تأکید کرد: با تعامل خوبی که با حوزه آموزش‌وپرورش و دانش آموزان در راستای اجرای طرح میدان ۱۴ صفر ۲ ایجادشده است قرار بر این شده تعدادی از دانش آموزان معرفی شوند تا از آنان در عرصه انتخابات استفاده گردد.

نماینده عالی دولت در رشتخوار در ادامه هدف از اجرای این طرح را آشنایی دانش‌آموزان با حوزه‌های مسئولیتی و امورات اجرایی دانست و گفت: دانش آموزان از همین سنین جوانی باید با امورات آشنایی پیدا کنند تا بتوان در آینده از ظرفیت آنان در شعب انتخابات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیداست با حضور و انتخاب مردم عزیز یک نماینده اصلح، انقلابی و تاثیر گذار از حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه یابد تا بتواند مشکلات شهرستان را مرتفع سازد و ما هم با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای ماندگار در ۱۱ اسفند باشیم و برگ زرینی بر افتخارات شهرستان رشتخوار بیفزاییم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.