کد خبر : 1086
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۲۸

همزمان با دهمین روز دهه فجر صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ۶ طرح عمرانی، خدماتی در رشتخوار

بهره‌برداری از ۶ طرح عمرانی، خدماتی در رشتخوار
همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر ۶ طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در رشتخوار افتتاح و بهره‌برداری شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «چهل ماه نیوز»؛ همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر ۶ طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در رشتخوار افتتاح و بهره‌برداری شد.


کلنگ پروژه سایت ۴G در روستای مهدی‌آباد رشتخوار به زمین خورد

صبح امروز هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و اهالی روستا، پروژه سایت ۴G روستای مهدی‌آباد رشتخوار بااعتبار تخصیصی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

حسین باهوش فرماندار رشتخوار در این مراسم گفت: از هفته دولت تاکنون در سطح شهرستان ۶۶ پروژه افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وی افزود: تأکید داریم وقتی کلنگ یک پروژه به زمین می‌خورد، در ابتدا بودجه آن تأمین شود تا پروژه برای مدت طولانی روی زمین‌ نماند.

به گفته رئیس اداره مخابرات رشتخوار، این پروژه تا هفته دولت ۱۴۰۳ تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

 رونمایی از کتاب غول و غول مزنگ و افتتاح اتاق بازی‌های فکری و رومیزی کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) رشتخوار در دهه فجر

صبح امروز هم‌زمان با دهه مبارک فجر، اتاق بازی‌های فکری و رومیزی کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولین و فرهنگیان افتتاح شد.

رونمایی از کتاب غول و غول مزنگ نوشته دانش‌آموز سرکار خانم وجدانی برگرفته از قصه‌های قدیمی و روایت‌شده از پدربزرگان و مادربزرگ‌های در منطقه است، که به رشته تحریر در آمده است.

بازدید از اتاق بازی‌های فکری از دیگر برنامه‌های امروز کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) بود.

آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۳ طرح عمرانی، خدماتی شهرداری رشتخوار



صبح امروز و هم‌زمان با دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ۳ پروژه عمرانی،  خدماتی شهرداری رشتخوار بااعتباری بالغ به ۷ ميليارد تومان با حضور فرماندار، امام‌جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان ادارات‌ و کارکنان شهرداری افتتاح و بهره‌برداری شد.

گفتنی است پروژه‌های زیرسازی و آسفالت معابر شهری با مساحت ۱۵ هزار مترمربع و اعتبار ۵ میلیارد تومان، بهسازی و زيباسازی میدان نماز با مساحت ۱۳۲۰ مترمربع و اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، بهسازی و زيباسازی میدان شریعتمدار با مساحت ۳۲۰ مترمربع و اعتبار ۶۸۰ میلیون تومان از پروژه‌هایی بود که به‌صورت هم‌زمان و نمادین در شهر رشتخوار به بهره‌برداری رسید.

ضمناً ۱۲ هزار ۵۰۰ مترمربع از معابر شهری زیرسازی شده و آماده آسفالت است و همچنین زیباسازی بلوارهای سطح شهر، ساماندهی و مرمت سردکن کشتارگاه شهرداری بااعتبار بیش از ۱۰۰ میلیون تومان، افزایش محدوده بافت فرسوده شهری و ‌… از سایر اقداماتی بوده که در حوزه شهرداری اتفاق افتاده است.

افتتاح یک واحد مزرعه گاو شیری صنعتی در روستای عباس‌آباد فرامیشان هم‌زمان با دهه فجر

صبح امروز هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر، پروژه مزرعه گاو شیری صنعتی ۱۰۱ رأسی بااعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در روستای عباس‌آباد فرامیشان رشتخوار افتتاح شد.

گفتنی است ۱۰ واحد دام سنگين صنعتی در شهرستان‌ رشتخوار فعال بوده و ۸۰ هزار دام سبک و تعداد ۸۰۰ دام سنگین در شهرستان موجود است.

واحد گاوداری صنعتی ۱۰۱ رأسی فروغی دارای ۵۰ رأس دام مولد و شیری می‌باشد و بااعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان برای ۴ نفر به‌صورت مستقیم و ۵ نفر غیرمستقیم اشتغال‌ ایجاد کرده است.

تولید روزانه این مجموعه ۸۵۰ کیلوگرم شیر و همچنین ۱۴ تن گوشت قرمز در سال است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.